Og den skulle gå så grueligt meget igennem

lørdag den 10. august 2013


Trøjen der har været så længe undervejs og har måttet gå så grueligt meget igennem - den lever stadig ;) Den er 3 striber længere end på billedet her.

Den har været trævlet op - garnet har været delvist spist og filtret sammen OG jeg var ude for det trafikuheld der satte strikkeriet ud af spil for en tid ;) Men nu kører det igen.

Garnet er en tråd Coast og en tråd Alpaka, ude fra Garn Garagen. Det er min nye yndlingsblanding!

Så da der var åbent hus derude, var jeg ude at hente en stak mere :)


Jeg er lidt uldsart, men med denne blanding går det bare derudaf!! Det er så lækkert blødt at man fatter det ikke!! :) I <3 .... kan du fornemme det?

Min næste trøje bliver også i de grå/sorte farver... måske med en grøn stribe i :) Måske skal jeg turde kaste mig ud i noget mønster. Hvem ved? Jeg har ikke helt besluttet mig endnu...


5 kommentarer:

Lene Zaar sagde ...

Den ser rigtig god ud. Er det efter en opskrift fra Liselotte Weller?

Lene sagde ...

hey du skulle da ha taget mig med til åbent hus hos Garn Garagen.
Det bliver en smuk trøje.

Jette sagde ...

Dejligt at du igen lever op til bloggens navn, og skøn trøje du strikker, garnet er vildt lækkert, og er sikker på at du også kunne have Samarkand på, der kan du heller ikke mærke ulden.

Tina sagde ...

Lene, det skulle jeg da have gjort :)

Tina sagde ...

Jette, ja det var vist lidt på tide ;) jeg har ikke prøver samarkand på kroppen endnu... Men som sjal. Det går lige an. Men jeg ER også meget uldsart :)

Send en kommentar