Smukke solnedgange og travlhed

fredag den 31. maj 2013


Mine kører ud i en køre lige for tiden. Aldrig så snart jeg er stået op, synes jeg det igen er sengetid.

Men idag, da jeg skulle hjem nede fra mine forældre, bippede Nanna mig :"Mor, prøv lige at se solnedgangen!" Så jeg tøffede op mod hovedvejen hvor det højeste punkt er... jeg så hele solskiven står rød og flot... jeg kørte 100 meter hen og parkerede bilen og sprang ud med mit kamera og allerede der, var solen bare en lille flig i horisonten ;) Det kommer til stadighed bag på mig, hvor hurtigt solen går ned! Men én af dagene, så når jeg det ;)


Men uanset hvad, så var det en smuk solnedgang :) Så jeg kørte en lille runde og nød den. Og på vejen fandt jeg lige en flok syrentræer i vejkanten - så nu er der igen friske syrener i vasen :) Jeg bliver ALDRIG træt af syrener!


Stod det til mig, så var min have hegnet ind i syrener i alle farver!

Ud over solnedgange og syrener, så har jeg travlt for tiden. Der sker så meget hele tiden - og nu har Nanna fået en lejlighed, så hun flytter :) En lidt underlig følelse... god men underlig.

Vi er begge meget klar til dette store ryk. Nanna har været klar siden hun kom hjem fra USA... så nu er det tid. Og jeg - jamen det er jo naturligt at ens unger flytter hjemmefra, så jeg har været forberedt længe jo :) Ingen tvivl om at det bliver sært med et anderledes stille hjem - men modsat dengang hun tog til USA et år, ved jeg nu at hun kun er 14 km væk.

Ikke at vi har planer om at overrende hinanden, meeen muligheden er der jo for at ses på en helt anden måde, end bare en skypesamtale fra tid til anden ;)

Så lige nu går tiden med at finde møbler og ting der mangles. Nanna mangler fx stadig et strygebrædt, en støvsuger og nogen andre småting :) Der skal planlægges trailer, boligstøtte og meget andet.

Så jeg ER ikke ret meget til stede her og jeg har virkelig ikke lavet ret meget kreativt at vise frem ;) Men mon ikke snart det kommer igen? Om ikke andet, så når stilheden sænker sig over mit lille hjem og aftenerne bliver anderledes?? :)

2 kommentarer:

Annemette sagde ...

Smuk smuk solnedgang :-)

Rigtig god weekend..

Tina sagde ...

Tusind tak Annemette :)

Send en kommentar