Barndom

fredag den 7. september 2012


I sidste uge, havde min mor fået nogen nye krus. Så der var ikke længere plads til de gamle. Og jeg spottede straks mit barndoms krus!! Det krus, jeg fik varm kakao i og elskede!! :)

Ingen tvivl om at det måtte med mig hjem! Tænk at det lever endnu. Der er tydelige spor af theske indeni, men udenpå er den stadig super fin :)

To know me, Is to love me! Står der udenpå... mon det var med til at indgyde mig lidt selvtillid i barndommen. Hvor min selvtillid var ikke-eksisterende? I hvert fald kan de få mig til at smile lidt idag ;)

Så op med benene Poulsen, the i kruset med en enkelt kandisstang.... aaahhhh, det kan jeg lige klare :) Så kan ovnen knokle selv imens.... med at tørre det kg chili-sukker, jeg har lavet. Og som skal forsøde (Forstærke?!) min vinters the! ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar