Gratis lift

lørdag den 25. august 2012


Det er ikke nogen hemmelighed at jeg haaader edderkopper og er barnligt bange for dem. MEN jeg samlede mig mod til at knipse en idag.

Synet her var nemlig lidt morsomt ;) En edderkop havde åbenbart tænkt sig at få et gratis lift. Den kom dog ikke særlig langt, da sneglen tilsyneladende var ret irriteret over den, knapt så stillesiddende passager!


Sneglen kravlede rundt i cirkler, mens edderkoppen trådte den i både ansigt og bagdel. Hvad den var ude på, ved jeg ikke helt. Men til slut forsøgte den tilsyneladende at bygge et spind rundt om sneglen.

Men det ER altså ikke let at bygge et hjem, rundt om en bevægeligt objekt.... heller ikke selvom den ikke flytter sig så hurtigt ;)




2 kommentarer:

Lene sagde ...

puh altså jeg var lige ved at besvime over billedet, men måtte da lige ha' det hele med, for billederne er jo afsindigt gode. Hader også edderkopper af et godt hjerte. Tror helt seriøst at de alle har én mision her i livet: nemlig at slå mig ihjel. Heldigt at deres samtale-anlæg ikke fungerer optimalt, så de kan kaldes sammen. Jep jeg er rablende gal ;D

Fru Fischer sagde ...

Hader også edderkopper. Som i HADER!
Men det er super skønne billeder, så måtte lige bide skrækken i mig.

Send en kommentar