Nåårrh se

lørdag den 7. juli 2012


Allerførst, sorry for de lidt halvdårlige billeder, jeg havde kun min telefon med mig :)

Men altså, jeg var ude og kigge til killingekuldet igen i dag. Det er anden gang jeg så dem i virkeligheden, og sidst valgte jeg en sød lille hankat. Men efter andet besøg, er jeg fuldstændig solgt i hende her på billedet :) Hun er så krammelækker og finder sig i alt man gør. Læg hende på ryggen, nus hende på maven, kild hende mellem tæerne... og hun putter sig bare videre :)


Og tænk engang... hendes mors forældre, var ikke Hellig Birmaer... hendes mor var den eneste i kuldet der bestemt ikke lignede de andre. Hun fik en sjov hvid/cremet farve og senere udviklede hun sig til at ligne en Hellig Birma fuldt ud, med kun 1/4 birma gener.

Så Krøltoppen herover, er dermed kun 1/8 Birma, da hendes mor jo ikke er ægte og faderen er en hvid hankat. Men de Birmagener må være stærke!! :)


To af hendes søskende ser sådan her ud :) Er du fristet? De mangler familie!  Og så er der en sidste, der er gråstribet, men hvor det grå er lidt flødefarvet.... så egentlig er han vel sort/fløde stribet ;)

I hvert fald har de alle et super lækkert sind. De er vant til at blive nusset og kælet. De er vant til hund og børn og dyreliv. Alt det, der skal til for at gøre en kat kærlig og omgængelig. :)

NØØØØJ hvor jeg glæde mig!! :)




10 kommentarer:

Anita sagde ...

Nååårh nogle søde, bløde små Trunter :-))

Lene sagde ...

nårhhhhhh...jeg smelter

karin voigts syslerier sagde ...

Pyt med kvaliteten, det er dog de yndigste små væsner

karin voigts syslerier sagde ...

Pyt med kvaliteten, det er dog de yndigste små væsner

Skribenten sagde ...

Hun er sindssygt nuttet og jeg gad godt nusse med hende læææænge :-) Åhh forresten, hvor er det godt at du nu tager skridtet og får en ny lille mis inden for dørene. Sikkert ikke helt let, men SIKKERT smadder fornuftigt og godt.

Mange knus og tillykke med hende
Henriette

Skribenten sagde ...

PS: Må jeg pinne øverste kattesove billede?? Det er bare FOR skønt :-)

Tina sagde ...

Anita: Jaaah de er dejlige :)

Lene: ja ikke? Nårrrh sagde jeg osse bare flere gange :)

Karin: Ja jeg er ligeglad med kvaliteten på den måde ;) synes bare det er morsom som gener kan være så stærke.

Henriette: Hun er sååå dejlig og det er hendes brødre også :) Jeg savner Oskar forfærdeligt. Jeg forventer stadig han kommer springende ude på stien når jeg kommer hjem osv... Og håber inderligt han finder hjem engang! Men jeg tager springet... jeg savner katteliv i huset :) PIN du bare Henriette :)

Tina sagde ...

Henriette: Nu du er igang... har du så set den med Oskar som baby?? :) http://tpoulsen.blogspot.dk/2011/08/uimodstaelig.html

Skribenten sagde ...

Fedt tak Tina og jeg kigger med det samme :-)

Skribenten sagde ...

!!!! Ku godt pinne Oscar, men lillemissen.. nej. Hvor underligt??

Send en kommentar