Måneskin

lørdag den 5. maj 2012


Det kan GODT være jeg har fået nyt kamera. Men jeg har stadig det samme, ikke ret gode zoom objektiv! Stadig kun med 300 mm og ingen stabilisator eller andet goodies! :)

Men månen kan ikke gøre for det og den er lige så smuk som altid! :)

Og brrr hvor er der koldt ude! Jeg har måttet tage div. planter ind i skuret for natten. Kan vi SÅ snart få frostfrie nætter, eller hva?

OG så liiiige et bedre foto, fra senere på aftenen hvor selv det tynde slør af skyer forsvandt fra månen :)



8 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg så godt den smukke måne her i aften, tænkte på dig....at du sikkert allerede havde fanget den med din linse.

Deborah sagde ...

Nu har jeg kigget baglæns, og jeg synes ikke, jeg kan se noget indlæg om nyt kamera?? Jeg kan huske, du var i tvivl om, hvad du skulle købe, men hvad endte det med?

Deborah sagde ...

Undskyld, det var da sjusk!! Tillykke med det nye kamera, og det fine skud af månen - hvad gør du? Jeg synes, de er så fine de skud, men har ikke selv prøvet og har nok heller ikke "linse" nok!

Lene sagde ...

smuk måne og kold nat ;D Sønnen er ved at gøre klar til at købe kamera og vi ved ikke rigtig hvilken han skal rådes til. Måske du gider skrive et forslag? Knus

Anonym sagde ...

Takker. Smuk, smuk måne.
Du må ønske dig en ny linse. Men hvis valget står mellem drivhus og linse, så valgte jeg nok drivhuset.

Tina sagde ...

Bebiane: Ja jeg MÅTTE jo lige ud og kigge :)

Deborah: Først og fremmest er zoom og stativ vigtige elementer :) Jeg har et 90 - 300 mm objektiv. Mindre kan ikke gøre det og jeg ville hellere hvis jeg havde 500mm at gøre godt med.
Så sætter jeg kameraet på fjernbetjening, så jeg ikke ryster med kameraet når jeg trykker på udløserknappen.

Lene: Taaak :) ja koldt var det! Der er sååå mange gode begynderkameraer derude. Gætter på han vil fotografere ret allround. Vil han også kunne filme med det? Altså videoklip?

Estermarie: Uh jeg elsker LA LUNA :) Jaaa drivhus kommer først og det er også meget billigere end et nyt objektiv! ;)

Deborah sagde ...

Okay, ja der skal lidt til. Du fortalte ikke, hvilket kamera, du har fået, men det var måske med vilje?

Tina sagde ...

Nej jeg troede du havde fundet det på siden :) Jeg har købt et Canon Eos 60D samt et 15-85 objektiv :)

Send en kommentar