Smykkekursus

torsdag den 26. april 2012


Så er der smykkekursus igen! Jeg har været så heldig at få 5 gange undervisning for anden gang. Og måske endda 5 mere, derefter, hvis jeg er heldig :)

Så jeg har igen, fingrene dybt nede i kassen med sølv og vilde idéer! Ikke alt går som jeg drømmer om, da evnerne ganske enkelt ikke rækker. Jeg må erkende at jeg aldrig bliver sølvsmed! Men det er nu også okay, bare jeg af og til kan lege lidt og lave lidt sjov til mig selv.

Jeg har gang i ringen foroven, lige nu. Den er slet ikke færdig. Blomsten skal have et par blade (tror jeg) og den lille kegle/fordybning du kan se, skal fyldes ud med en sten. Alle de runde kugler skal gøres pænere, så de ikke er så "arrede" og alt i alt, skal den tromles og gøres pæn og skinnende :)

Så min sidste gang, næste gang, skal udnyttes til fulde.

Jeg har ikke haft alle 5 gange, da der har været nogen andre vigtige ting, der pludselig trak. Men jeg har fået 3 gange i alt. Og sidste gang lavede jeg nogen øreringe. Dem må i lige se en anden dag :)

Men glæder mig allerede til næste gang. Man skulle næsten have lov, at have fri adgang til sådan et værksted, lige når tid og lyst meldte sig!

7 kommentarer:

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Hvor bliver det dog en flot ring! :-)

@ sagde ...

Ringen ser bestemt lovende ud! Glæder mig til at se det færdige resultat :)

Tina sagde ...

Lea: Tusind tak Lea :)

Liv: Det tegner umiddelbart godt :) Jeg er glad, so far!

Sine Smed sagde ...

Hold da op en flot ring! hvis ikke du bliver tilfreds med resultatet er du altid velkommen til at sende den hjem til mig ;) Men det kunne være at jeg på et tidspunkt skulle melde mig til et smykkekursus og få udlevet smine smykkedesign-drømme

Lis sagde ...

Den er flot, så den må blive under skøn når den er færdig, uha uha... De sølvsmede der ikke er så dygtige må have en dårlig smag i munden når de ser din flotte ring.

Kh. Lis

Tina Dalbøge sagde ...

Super flot - sikke evner du har der!

Tina sagde ...

Smed: Tusind tak :) Aj jeg skal nu nok blive tilfreds ;) Jaaa bare igang... men pas på... man bliver let fanget af det.

Lis: Mange tak :)Uh jeg kan slet ikke sammenlignes med de dygtige sølvsmede! Men jeg hygger mig helt sikkert med det. :)

Tina: Mange tak skal du have :) Glæder mig til at se dit mos-grafiti

Send en kommentar