Word verification

søndag den 11. marts 2012

Sååå, nu slap i også for at skulle skrive ulæselige ord, inden i kan poste på min blog :) Jeg kan forstå at det er ret træls, hvis man skriver fra en telefon.

Jeg synes nu det er træls i det hele taget :) Så nu håber jeg at jeg kan styre at være over spammerne derude.

Jeg ville også gerne kunne få det op at køre, at man kan dele med folk på twitter, facebook osv... men det VIL bare ikke virke på min blog. Jeg kan fint få det til at virke på det engelske del, men ikke på den danske.

Så noget er i kuk i koderne bagved siden. Men jeg kan ikke finde ud af at rette det :) Så hvis nogen derude kan, er jeg meget taknemmelig for hjælpen!!


2 kommentarer:

tanterne sagde ...

Dejligt. Den der verification, får mig hver gang til at tænke, at så kan det også være ligemeget med den kommentar.
Jeg slipper for det meste spam på bloggen, ved at bede om at skulle godkende kommentarer på ældre indlæg. - Måske kan ideen bruges?

Tina sagde ...

Jeg var også blevet træt af det :) Især med det nye ulæselige stads med to ord. Jo du siger da noget, for de der spammere rammer oftest gamle indlæg! Tak!

Send en kommentar