Strikke Café

onsdag den 7. marts 2012


Så er jeg vel hjemme igen, efter en hyggelig gang strikke-tøse-snik-snak-café i Vejen, på Cafe Diem :)

Dejligt sted og skønne kvinder :) Men desværre kun en gang i måneden. Men det er værd at vente på! Skulle du nu få lyst at kigge forbi, så er det den første onsdag i måneden fra 19 til 22!

Jeg har set meget guf idag. Dobbeltstrikket tørklæde.... som kan købes som kit på messen i Middelfart, i Garn-garagens bod! Mums :) jeg har booket et kit. Og masser af fotos af Sofie Digards tørklæder. Samt alt det andet lækre, folk havde gang i... fristelser overalt.

Glæder mig allerede til næste gang :) Hvis du var med i aften og læser med her, så lær mig dit navn ;) Jeg er såååå dårlig til at huske alle de navne jeg fik at høre!!




4 kommentarer:

Lis sagde ...

Lyder som en dejlig aften.

Kh. Lis

Tina sagde ...

Det var det helt bestemt Lis :)

Marianne sagde ...

Uhh... Det ville jeg da bestemt gerne, men måske der lige er en anelse langt fra Ikast til vejen... :-) det lyder ellers super hyggeligt.. Kh marianne (frugelvig.blogspot.com)

Tina sagde ...

Ja det er et pænt stykke vej for nogen timers strikkehygge ;) Men ku bestemt være sjovt!

Send en kommentar