Lidt nyt

lørdag den 17. december 2011

Undskylder forringet billedkvalitet (mobillos)
Idag var anden sidste dag, på julemarkedet på Rolles Mølle. Jeg stornyder det og synes der er vildt hyggeligt dernede.... omend en liiiille smule koldt ;)

Dagen idag, var lidt stille dernede, hvilket måske skyldes julegavehandlen, her de sidste dage op mod jul. Men det har så tilgengæld givet tid til at vi har kunnet stå og sludre og nørkle, bag vores små boder. Vi var to, der havde havde medbragt garn og hæklenål. Anette var godt igang med at hækle cupcakes  og lagkagestykker, mens jeg gik igang med et tørklæde jeg har haft lyst til længe.

Nu synes jeg så endelig jeg havde en del farver, at gå igang med, så idag blev starten skudt igang. Der skal hækles en hel masse små cirkler, som skal sættes sammen til et tørklæde. Et projekt der er set mange gange derude på www.

Helt hvordan det skal ende, ved jeg ikke endnu, men der er også god tid til at tænke i endnu, med alle de cirkler der skal fremstilles :) Og her den sidste halve time, før jeg vil til at finde dyner, vil jeg smutte ud på æ net og kigge efter diverse muligheder :)

Så mon ikke, der næste år ved denne tid, ligger et tørklæde klar? ;)

Og imens vil jeg drømme om en ny bog, jeg så ude ved Dorthe igår :) Nøøj en masse lækre modeller der er i den bog!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar