Krudt og mangel på samme

torsdag den 17. november 2011


Så er der lidt mere juleglas klar :) Og jeg fik fundet nogen sten igår og boret huller i dem. Faktisk havde jeg en voldsomt aktiv dag!!! Som desværre også godt kan mærkes idag.

Jeg fik både hentet glas på værkstedet. Købt sten og kølervæske. Hjem til de gamle og låne værksted og bore huller i sten og fylde kølervæske på bilen. Hjem igen og montere glasfigurer. Sætte bånd i en stak glasstjerner og kræmmerhuse. Finde alt muligt kreativt frem, som nu fylder hele spisebordet og fik styr på det. Fik monteret 3 uldne lamper med ledning. Samt vasket 3 maskiner tøj og hængt det op. Og sørmer om ikke også en pinligt stor opvask lige blev ordnet.

Bare for at smække mig udmattet ned i sofaen og vente på (blundede lidt) at Nanna skulle hentes ved toget kl 0230 i nat, efter hendes tur til koncert i KBH på Vega. Puha godt jeg ikke er hende idag og skal koncentrere mig om at få puttet noget klogskab ind i hovedet.

Men som sagt, så er jeg også flad idag. Hele kroppen værker, men jeg er selv ude om det. Sådan går det når man venter til sidste øjeblik med at ordne sine ting! Okay, sidste øjeblik er så meget sagt. Når man nu har en pension og ondt hver dag, så prøver man jo at forvalte sit krudt, så godt man kan. Nogen gange, får jeg trukket alt for meget på min krudt-konto og må så betale prisen. Så jeg har forsøgt at følge med, men mistede krudt og overblik.


Men idag skal jeg ikke så meget :) Jeg skal have færdiggjort min ring, som jeg startede på til smykkekursus. Og dernæst hjem og sidde stille og roligt... håber jeg.


Sådanne juletræer fik jeg også lige lidt flere lavet af. Søde og enkle... og hvis man vil, kan man sætte et fyrfadslys bagved :)


Men ellers ser mit spisebord sådan ud lige nu. En hel del glas, strik, juleklip, smykker m.m. Og lige nu vil jeg så glæde mig (håbe på) en liiiidt mere stille periode, hvor jeg ikke skal noget næsten hver eneste dag. Jeg har ikke godt af det her ræs!

Men nu er der overblik, så langt, i hvert fald weekenden over.... det føles også rigtig godt.



3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Altså jeg ønsker mig, ælgene, den filtede lampe,juletrærene og......
Hvornår må der shoppes??

Tina sagde ...

Den grønne lampe er solgt Dorthe :) men har stadig en blå og en lilla. Resten kan ses og købes, ude i Vamdrup på savværket på søndag fra 10 til 16 :)

garn og glas sagde ...

Dine rensdyr er bare så søde !!

Send en kommentar