Kooldt

fredag den 28. oktober 2011


Der er ved at være godt koldt derude :) Det ses efterhånden også på Nannas garderobe. Sådan en impulsiv gåtur kl 23, er ikke så lun som den har været. Så der er nu flere lag på og vamset strikket tilbehør ;)

Jeg må tilstå at ved denne tid på døgnet bliver jeg godt nok indendøre, så vidt muligt. Ah okay, på nær lige den aften/nat, hvor Nanna og jeg sad i haven, på hver vores havestol  og voldfrøs. Bare fordi vi liiiige skulle se den der stooore sværm af stjerneskud. ;)

Hvis hun nu har tænkt at rende rundt i flere lag med tilhørende cowboyjakke.... så tænker jeg lige lidt på om jeg da ikke lige skal overtage hendes ellers ret nyindkøbte parka!! Den må godt varme min bagdel, hvis den ikke må varme hendes!



1 kommentar:

Pia´s Hverdag sagde ...

Det er da bare SÅ genialt med spiral ryg i en hobby bog - GOD IDE

Send en kommentar