Lidt ulden

mandag den 26. september 2011


Det har været sådan en lidt ulden dag idag. Ikke som hende på fotoet her.... nej hende mødte jeg på min gåtur idag. Jeg valgte en ny rute, jeg ikke plejer at gå. Og jeg må indrømme at den tur ikke passer til mig, sådan for fotolysten at dømme. For jeg kunne ikke finde ret mange motiver og lyset idag var bare helt forkert.

Sådan er det vist bare nogen dage. Lyset dur ikke, ruten er forkert, ingen motiver i sigte, selvom der måske vrimlede med dem. Men jeg er ikke god til semi solskin. Enten fuld flot sol, eller totalt tordenhimmel tak :)

Men jeg mødte da hende den uldne, og det mindede mig bare om at jeg da også bare kunne gå hjem og strikke på Camomille, så jeg snart kan varme min hals med det. :)

Så må jeg tage revance een af dagene.... der kommer jo godt vejr, siges der ;)



1 kommentar:

Karina Viki sagde ...

Årh en skøn ulden tøs - har vist noget med får, synes de er SÅ fine og hyggelige

Send en kommentar