Ren afslapning

lørdag den 6. august 2011

Oskar i drømmeland for et kort øjeblik
Dagen idag, står på afslapning, for alle i huset :) Ikke mindst Oskar, der fandt en solstråle og et blødt tæppe. Utroligt som han kan gå fra 0 til 100 på 3 sekunder... og lige så hurtigt til 0 igen!

Natten forløb nogenlunde. Men kan i hvert fald konstatere at han ingen problemer har, med at kunne komme helt op på spisebordet. For han havde i hvert fald formået at vælte en 1½ cola flaske....... som heldigvis var lukket forsvarligt.

Bortset fra Oskar, så er vi alle lidt dovne idag. Vi har bænket os i sofaerne og har ikke lavet noget som helst overhovedet. Og jeg tror dagen fortsætter i den dur! Nogen gange skal man bare rende rundt i hjemmetøj, lade troldehåret være og bare slappe af!

Oskar har sovet nok... to sec efter kører han på fuld speed.

6 kommentarer:

Pia´s Hverdag sagde ...

hvor er du dygtig til at fange emne og lys i skøn forening ...
jeg har ikke tagt et eneste billede i sommer, ud over de få til min blog med lommekameraet

Helle : sagde ...

Nøj hvor er ham Oskar dog dejlig!
Tillykke med ham, og jeg siger som Pia at du er super god til at finde det rette lys og så er han jo bare fotogen ;-)

Christina sagde ...

Smukke stemningsfulde billeder!

Lene sagde ...

Oskar er bare såååå lækker. Måske du gi'r en kop te en dag i nær fremtid?

Tina sagde ...

Pia: jeg har også knipset utroligt lidt denne sommer! Og jeg savner det helt :) Tak for rosen.

Helle: tusind tak :) for både ros af foto og missekat. :)

Christina: Mange tak skal du have :)

Lene: jaah han er :) Til enhver tid Lene!! :) Det vil jeg glæde mig til !

Pernille sagde ...

Åh, jeg bliver altså en lille smule misundelig. Tænk at have kat, og så sådan en yndig en af slagsen.
Men det kan vi ikke her, og så er den ikke længere.
Tillykke med beboerforøgelsen, gid I må få rigtig meget glæde af hinanden :)

Send en kommentar