Pingo til anhængertrækket

søndag den 28. august 2011


Så fik jeg lavet en anhængertræks dut mere :) Denne gang en lille baby pingo. Jeg får virkelig sat mine hækleevner på prøve. Jeg har først idag knækket nødden med hvordan man får en cirkel til at være en flad cirkel... og hvordan man får en skål lignende form :)

Dagen har simpelthen bare været SÅ tilbagelænet idag. Og det har været super tiltrængt, for os begge. Nanna har haft et hårdt program, med skole, arbejde og socialt liv. Og jeg har bare været mere PÅ end jeg har længe... samt frygteligt tidligt op. I et år har jeg kunnet sove som jeg nu havde lyst... og nu hjælper jeg lige med at sikre at Nanna kommer op, indtil det ligger som en indbygget rutine igen. Så vækkeuret ringer lidt i seks !! Det er jo NAT !!!! ;)

Måske det er det nye program der også gør at kadaveret værker frygteligt. Hænder og fødder er helt i smadderkage. De gør ondt, både når jeg bruger dem, og holder mig vågen om natten. Så det tager en halv krig at hækle sådan en anhænger dut.

Men idag var det nu alligevel hyggeligt. Bon Iver kørte på anlægget, da Nanna skulle skrive en anmeldelse om ham. Regnen væltede ned udenfor at dannede en symfoni af lyde og friske dufte. I koppen var der varm the og i hænderne garn og hæklenål. Ret meget mere hyggelig søndag, kunne jeg ikke ønske mig :)



4 kommentarer:

Anonym sagde ...

ØV så er der ikke en eneste af bilerne på p-pladsen med jydekrog.
Hvad er diameteren eller omkredsen på sådan en sag??
Tænker kajkage :D

Anne Dorthe Veise sagde ...

Hej Tina

Hvor er de skønne, dine dutter til anhængertrækket. Hvor er jeg glad for at nogle, og du kan bruge min ide.
Jeg har dog kun en lille tilføjelse. Jeg har nu erfaret at garnet hurtigt bliver mat og kedeligt pga. vind, vejr og sikkert også udstødningsos. Har selv tænkt mig at prøve i noget plast, nylonsnor.
men skønne er de.
AD

Marlene sagde ...

Den er vel nok sød.

Tina sagde ...

Estermarie: Uh havde helt glem at svare her :) jeg måler lige imorgen!! Hvis du ikke hører fra mig, så spark mig bagi ikke?
Hahaha Kajkage :D go ide!

Anne Dorthe: Din ide er alletiders, simpelthen :) Jeg morer mig i hvert fald stort!!
Jeg kunne ikke helt få dit maskeantal til at passe med den måde jeg hækler... så måtte prøve at gætte mig frem til en anden måde, hvor jeg så laver dem nedefra :) PUha.
Ja jeg har også fundet ud af at de bliver lynhurtigt blege...desværre. Men ja, måske noget acryl ku gøre det :)

Sysler: Tusind tak :) :)

Send en kommentar