En mini regnbyge

mandag den 2. maj 2011


Hmmm egentlig ganske godt knipset, taget i betragtning af at de er fanget mega tidligt i morges i efterdønningerne af en mindre brandet. Men spottede lige ud af vinduet at min parasol der lå ned, var helt dækket af dråber.

Så måtte man jo lige ud i bare tæer og for lidt tøj og knipse... brrrrr koldt var det ;) Og så ind under dynen og sove resten ud. Så var lidt spændt på at se om de fotos var til noget.

Jeg elsker dråber,,, og kan ikke lade være at hente kameraet. Så jeg har ikke tal på alle de fotos jeg har liggende, der involverer dråber. Det grænser sig til at være lidt underligt ;)





3 kommentarer:

Lis sagde ...

Næh ikke underligt. Smukt.

Kh. Lis

IF Stjernen sagde ...

ja, det var hundekoldt i morges! Jeg var ude i lige så lidt tøj - for at låse havelågen op for maleren. Da jeg var kommet ind under den varme dyne igen, kom jeg til at tænke på at hun da vist også skulle male under halvtaget, så mig ud igen og rydde tingene væk, så hun kunne komme til. Da hun kommer fortæller hun mig så at det kun er skuret der skal males i dag! Nå, men så er det da gjort. Og det var dælme skønt at komme ind under den varme vinterdyne igen ;-)

Skribenten sagde ...

Bestemt ikke underligt ;) Jeg elsker også dråber.

Jeg håber at du ikke har hovedpine efter din brandert hihi. Kig forbi mig, for jeg skriver lidt om psyken idag.

Rigtig dejlig tirsdag og mange knus
Henriette ;)

Send en kommentar