Frøstande

søndag den 3. april 2011


Jeg elsker frøstande. Og der er mange af dem derude lige nu. De gør sig så godt som sort/hvid fotos. :) Desværre komprimerer blogger fotos på en grim måde. Så for at de ser pæne ud, med alle de lige linjer, skal det ses i stort format. (klik å'en)

Jeg har været ude at gå een af mine første fototure, siden jeg flyttede, idag. Det gjorde godt! Jeg har ikke rigtigt været på fototur siden, fordi flytningen har rokket med mine indre rutiner.

Mine ture plejer jo at følge en bestemt rute. Bestemte tidspunkter og af en bestemt varighed. En lille "uvane" jeg har. Og nu er der jo blevet vendt op og ned på det hele. Min rute ligger ikke længe lige ved siden af. Så nu skal jeg enten gå nye ruter, eller jeg skal gå længere for at gå min normale rute. Så rutinen er væk.

Noget jeg ikke har det så nemt med. Jeg er vanemenneske, og har mine rutiner. Og da det hele nu er vendt på hovedet, er jeg sådan lidt i et underligt limbo. Intet er som det plejer og jeg skal danne mig nye rutiner, nye ruter, nye vaner. Ikke at det skal forståes som noget værre skidt eller noget super negativt. Men for mig tager det åbenbart tid. :)

Men mon ikke den kommende sommer kan råde bod på det? Jeg savner i hvert fald mine ture ud i naturen. Så jeg tror det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar