Grimme ledninger

mandag den 14. marts 2011


Aalborg er uden strøm, står der på skærmen. Det er jeg ikke og det er ikke nogen hemmelighed at jeg eeeelsker elektroniske dimser :) MEN jeg kan knap så godt lide at se på ledninger og grimme højtalere.

Så igår aftes strikkede jeg en "ledningsskjuler" til at sætte om ledningerne under fjernsynet. Og i kassen under fjernsynet ligger min gamle playstation, controllere og en stikdåse til at sætte det hele til i . Alle ledninger går igennem et hul på bagsiden af kassen. Så er de sjove, men grimme ting, gemt lidt af vejen ;)

Aaaahh det pyntede lidt :) Og så mangler jeg bare at finde ud af om jeg skal male de store sort højtalere hvide..... De er gamle, slidte at se på og stoffet foran er hullet og grimt. SÅ overvejer at sy noget nyt betræk til forsiderne.


5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Du er genial!

Anonym sagde ...

Uha jeg tror min mand vil betakke sig hvis jeg dekorerede alle hans ledninger på kontoret. Men det kunne nu være sjovt at gøre det alligevel...

Tina sagde ...

Britta: Taak :)

Estermarie: Naaah tror ikke det virker så godt på mænd ;) Men så er det heldigt at jeg suverænt bestemmer over indretningen her ;)
Du kunne jo gøre det lidt ensfarvet? ;)

Pernille sagde ...

Det var en god idé!
Jeg er bestemt ikke begejstret for ledninger, så kunne godt finde på at låne idéen, hvis det er iorden?
Har du strikket den rundt? Og hvordan får du den på ledningen?

Venlige hilsner, Pernille

Tina sagde ...

Pernille: Den snupper du bare :) Nej jeg har ikke strikket rundt, for så skulle jeg afmontere alle ledninger og trække dem igennem. Så jeg har strikket en rektangel og syet den sammen bagpå ledningerne :)

Send en kommentar