En rest overskud

fredag den 21. januar 2011


Jeg er ved at kunne mærke flytte-prisen. Kroppen værker og jeg er trææææt. Jeg kan seriøst sove stort set i døgndrift, hvis ikke det var fordi jeg skulle noget af og til.

Så jeg begynder viiirkelig at glæde mig, til at flytte delen er ovre og jeg kan pakke ud stille og roligt.

Det er ikke stress som sådan, det er mere at jeg har været igang fysisk, mere end jeg kan holde til. Og jeg har været PÅ i flere dage end jeg normalt gør, uden restitutions perioder. MEN hvor jeg dog stadig glæder mig og jeg kan bare næsten ikke vente. Der er ellers ikke fordi det skorter på hænder, for der er mange der har tilbudt at hjælpe med at pakke. Men stædig-moster her har takket nej... kan selv, vil selv. (go figure!?)

Men trods det hele, fandt jeg idag lidt overskud til at bage boller. Og jeg kan normalt IKKE finde ud af at bage boller, uden at de bliver hårde og kompakte. Men nu fik jeg en god opskrift af min veninde, der bare virker for mig. Store fine bløde luftige boller, står nu og dufter skønt i mit køkken :) MUMS!!

Og nu vil jeg smække benene op og nøjes med at pakke i tankerne..... For nu faldt endnu en brik på plads... nemlig en flyttebil der stort set ville kunne rumme det hele på EN gang :) skønt.....



2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Der er dømt MUNDVAND - de dufter næsten helt ind til mig i butikken. savle... :-)

Tina sagde ...

De er bestemt også gode Dorthe :) Jeg skulle da have taget nogen med, da jeg kom idag ;)

Send en kommentar