Smukke blomster

mandag den 13. december 2010


Igår på min fødselsdag, fik jeg denne smukke buket blomster, leveret af min veninde, nede på julemarkedet :) SUPER hyggeligt og jeg tabte totalt underkæben!!

Så nu står den på spisebordet og spreder duft og hygge. Og så går der lidt fotonørd op i een og man må jo liiiige..... ;)


Og der er ikke noget som roser og gerbera, når man lige får lyst til at knipse. De er så smukke i deres farver og former.


Hele dagen igår var fantastisk. En hyggelig måde at fejre fødselsdag på, ved at stå på marked, iført nissehue og flag i fletningerne ;)

Og hjemme igen om aftenen, fik jeg besøg af familien. Og allerbedst af det hele: Nanna ringede hjem for at sige tillykke :) Jeg havde ikke troet det skulle være SÅ godt at høre hendes stemme. Men for søren, det kan jeg leve på længe. :) Det var den bedste gave jeg fik igår.

Hyggeligt at tale med hende og høre om hverdagen derovre og høre hende tumle lidt med det danske sprog, i mangel på ord :) Det er slet slet ikke det samme, som at skrive sammen på internettet.
Nu sidder du nok og tænker: "Jamen Skype'r i ikke?!" Nej det gør vi ikke, for forbindelsen er ikke særlig god og næsten al tid ville gå med at hoppe af og på www. Så vi nøjes med skrift i det daglige :)

Så det var kun anden gang jeg havde hende i telefonen derovrefra.... så det kan jeg stadig glædes over idag, mens jeg sidder og nyder den the fra LØV, hun sendte mig i gave :) NUUUJ den er god Nanna!! :)
(jeg fik den røde the og den er super).

Derudover fik jeg også en miniovn med varmluft igår. Det er alt for meget at varme en stor ovn op hver dag, bare til lille mig. Så jeg havde ønsket mig sådan een. Og så fik jeg nogen penge.... så måske jeg skal ud og købe Mr. P lampen? :) Men jeg må hellere tøjle tålmodigheden og vente til efter jul. HVIS nu nogen har valgt at jeg skal have den der!



1 kommentar:

knhobby sagde ...

Man kan købe telefon kort over there og så koster det ikke ret meget at ringe hjem til mor

Send en kommentar