Vandhund.... øh kat

fredag den 12. november 2010

Hej du! Ved du hvor mange meter der er viklet om søjlen?
Hils på "Kagen"... eller Cookie :) Husets tyran, ballademager, uvorne teenager, kald hende hvad du vil ;) Men hun gør i hvert fald sit til at man ikke ligefrem keder sig. Man kan faktisk næsten være klar til at sælge hende, indtil hun så hopper op på skødet af een og læner hovedet tilbage og kigger op på een, med halvtlukkede øjne og spinder :)

MIG? ... jeg rører da ikke din blomst?! Ikke mens du kigger i hvert fald....
Aj faktisk er vores største kamp, om ejerskabet af diverse grønne planter og dertilhørende jord. Hun kan tæske rundt i mine fredsliljer, mens hun får det ene strint efter det andet med en vandforstøver.

Pisker så to meter væk, kigger frækt på een, laver et krumspring og farer tilbage i blomsten.... sådan at man efter ½ time, ligner en druknet missekat. Hun er FLØJTENDE ligeglad med vand.

En anden "sjov leg", hvis du spørger hende, er at drukne et stykke kaninskind i vandskålen, samle den op igen og drøne rundt med den i køkken og gang, så der næææsten bliver vasket gulv. *suk*

Uhhmm najs Possum sikker du har der....
Derudover er hun vist meget normal. Pisker rundt med papirskugler, legetøj og alt hvad der kan rasle lidt. Faktisk kan man leget apport med hende.
Men sødest er hun nu når hun slapper af og storspinder ;)




4 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det lyder fuldstændig som Jensen - han går nogle gange ind under bruseren, når vi er i bad ;)

Tina sagde ...

NOgen katte er bare for skøre Helle :) Men okay, jeg er fortrøstningsfuld... "Kagen" er kun teenager, så noget af det damper vel af engang ;)

Fr. Møller sagde ...

Hun er en meget køn lille kat, hende Cookie. Det er min Hannibal ikke - til gengæld er kan knapt så balstyrisk *G*. Han har nu været her i små fire uger, og jeg har endnu ikke haft brug for at finde vandforstøveren frem. Til gengæld ville den nok virke, for han lader ikke til at bryde sig om vand - forsøger f.eks. ikke at drikke fra hanen. Og, ja de er nu sødest, når de putter og spinder.

Tina sagde ...

Hun er så grim hun er sød, plejer jeg at sige ;) Men læser din er kommet i puberteten? :S det betyder vel at min kat også snart starter... pfewww.
der er intet der bider på missen her... hverken høje lyde, vand eller andet ;)
Så JA lige for tiden synes jeg hun er sødes når hun holder pauser ;)

Send en kommentar