Stilhed

mandag den 16. august 2010

Jeg er her stadig og jeg er også okay :) Jeg fik en mail fra en der liiige ville høre om jeg var okay ovenpå at Nanna rejste.

Jeg har det fint på den konto :) Vi taler ofte sammen på chat eller skype. Og hun tackler tingene så godt derovre. Så ingen grund til at rende rundt og være bekymret over hende lige nu da :) Og værtsmor har skrevet at hun er så nem og dejlig og at hende kan jeg være stolt af. Jamen det er jeg også, kunne jeg så skrive tilbage ;) Men det gør det jo også så meget lettere hvis man føler sig tilpas hos en familie.

Den rungende stilhed, har kun været her fordi jeg har raget en god forkølelse til mig. Een af de trælse. Det startede med snottethed og godyle nys, slem nok til at føle man havde hovedet pakket ind i vat. Men ikke rigtigt nok til at man hopper under dynen.

Så blev snottetheden liiiidt mindre og jeg tænkte YES, det var ski en hurtig omgang. Men man ved jo man ikke skal juble for tidligt... for nu kom ondt i halsen. Og jeg skal dælme lige love for det gør ondt!!! Jeg tror faktisk ikke jeg har prøvet at have så ondt i halsen før.... og som stråler op i ørerne.

Men igen... ikke noget feber og heller ikke hoste. Eller i hvert fald ikke noget som jeg kan mærke. Og så er der jo ingen grund til at spring til lægen... vel?

Jeg vil istedet smutte på bilioteket og se om de har noget jeg ikke kan leve uden :)




6 kommentarer:

hanne sagde ...

biblioteket, har altid noget man ikke kan leve uden, en måneds tid :)

God bedring!!!

Tine sagde ...

Rigtig god bedring.
Håber íkke turen til biblioteket var for meget.
Man kan nemt komme igang for tidligt!

Ditte Høybye sagde ...

Håber en god bog bringer god bedring ;)

Tina sagde ...

Hanne: Det har de nemlig :)

Tine: tak skal du have! Nej det er gået fint :) Man bliver altid så godt behandlet deroppe så det giver et boost uanset.

Ditte: Taark :) Fik da et par kogebøger hjem... så kan jeg sidde og sukker over det der sikkert smager godt, om en uge ;)

Lin sagde ...

Rigtig god bedring, og pas nu paa dig selv.

Tina sagde ...

Lin: tusind tak og i lige måde... altså med at passe på dig ;)
Jeg har det bedre idag, så det går den rigtige vej :) så har været ude og shoppe kreativ.

Send en kommentar