Ikke kun punge

torsdag den 12. august 2010

Penalhus
Ikke kun punge, kommer der ud af de mange pull tabs. Nu da der er skolestart, er det jo meget naturligt med penalhuse også. Men fakta skal frem, så er idéen ikke min. Derimod hende der har bestilt den :)

En dejlig kvinde vi har kendt i en del år efterhånden, har en datter der skal starte på gymnasiet... eller det vil sige, hun er jo nok lige netop startet. Og hun manglede en lidt sej penalhus til hende, som ikke lignede alle de andres.

Og et må vi jo sige at denne ikke gør.


Penalhuset er lige tilpas i størrelsen, til en 20 cm lineal og diverse blyanter og fornødenheder. Lige da jeg sad og lavede den, synes jeg den blev lidt vel lang at se på. Men jeg er også vant til at se på diverse punge. Men den passer altså bare lige på en lineal, som jeg synes er lidt nødvendig at have med sig.


Nu må vi se, hvad modtageren selv synes om den. Jeg håber på en tilbagemelding, uanset dommen ;) Og mon så ikke også jeg lige skal få taget mig sammen til at få sat foer og lynlås i den store skuldertaske jeg har liggende klar?

252 pull tabs gik der til den. Og atter er det det lækre nylon garn, fundet i usa.


12 kommentarer:

mette b sagde ...

Hvis ikke hun bliver glad for penalen...

Det er blevet SÅ flot!
Klem fra
mette b

Tina sagde ...

Tusind tak Mette :) JEg synes nu også den fungerer fint. Tror jeg skal lave lidt flere af dem.
Knus!

Kludemutter sagde ...

Det er da sejt ;)

Yt

Anonym sagde ...

Hej Tina

Du laver altså nogle vild flotte ting, utrolig så kreativ du er.
Hvis du sælger penalhuse, hvad koster de så. Jeg har 2 piger der er interesseret i dem.mvh Susanne

Tina sagde ...

Yt: Ja de er da lidt seje :D

Susanne: Tak skal du have :) Penalhuse koster 275,-
Nu skal jeg tilbage i min gamle form med at lave masser af kreativ hver dag.... så kommer der snart flere op i mit overskudslager for oven ;)

HEKSEN sagde ...

Hej Tina. Hvordan går det med at være "helt alene pige"? Det lyder til at være en rigtig fin familie hun er kommet til, så for hende går tiden garateret alt for hurtigt. Det er nok værre med mo'ar'en, men du klemmer bare på med kreativiteten! Knus
Nåh ja, man kan jo læse hvad hun skriver, ikk?

Tina sagde ...

Hej Dorthe, Det går fint med mig da :) Hun er heldigvis ikke længere væk end en telefon, skype eller facebook kan klare det :)
Jeg kreerer så godt jeg kan :) Er noget snottet de her dage og energien er derfor ikke heeeelt i top ;)

JO du kan... her:
http://udveksling-oklahoma.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hej Tina...
Jeg blev såå glad for mit nye penalhus,det bare så sejt...
Der ikk een der en magen til..
Skal rigtig ned og prale og vise frem..
Super ide min mor der fik...
Og Tina du er jo selv en fantastisk kvinde så kreativ...
Nu har du jo tid til at være det når nu lillepigen ikk er hjemme...
Ville ønske det var mig!!!
Knuzz Sveske...Caroline <3:)

Tina sagde ...

Hej Caroline :)

TUSIND tak for din hilsen... den luner bare bare mere end du nok aner :)
Og jeg er super glad for at du kan lide den!! Men ja, det er nemlig ret meget sjovere at have noget, som ikke alle har.
Ja du må lige sige til din mor at det skisme var en go ide! :)
Ja tid er der nok af... eller dvs. der er så mange ting jeg også liiiige skal ;)
KNUS til dig!!!

HEKSEN sagde ...

Hvordan går det med snotnæsen? Håber snart du er i god stand igen!
Knus

Tina sagde ...

Dorthe; Det er kun blevet værre :) Men sådan er det vist... sådan noget skal vist lige toppe efter 2-3 dage før det igen blir godt :) Men får da drukket mange kopper the og cacao... ikke dårligt :D
Og tak! Knus!

Lin sagde ...

Det var dog aergeligt at hun kunne lide den (smil) for ellers kunne du bare have sendt det ned til mig. Sikke en knaldgod idé. Jeg ved godt den ikke kom fra dig, men det kunne den lige saa godt. Vi er jo vant til at du kommer med " lige praecis dét dér der goer at...". You did it again.

Send en kommentar