De små glæder

lørdag den 7. august 2010


Mens jeg ud fra devicen "intet nyt er godt nyt", alligevel lidt tripper efter at høre, med ord og lyd, hvad der skete i nat, forsøger jeg at nyde de små glæder :)

Jeg fik nogen små buketter af min mor, som nu er fordelt i små hyggelige vaser. Små glimt af sommer...

Mange, rigtigt mange, blikke bliver kastet i retningen af både Skype og telefonen.... Mon hun virkelig har glemt hvor hamrende nysgerrig jeg altid er?? ;) Aj jeg ved at de idag er til en slags koncert og skal møde en del af de unge mennesker hun kommer til at gå i skole med. Så det er godt alt sammen og der er nok ikke rigtigt tid til at finde noget internet.

Så jeg sætter min lid til i aften dansk tid :)




2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Kære Tina
Hun har det godt, hun tænker på dig, men lige nu er der sikkert så meget hun skal igennem :-) jeg er sikker på, at du snart høre fra hende.

Tina sagde ...

Bebiane: Jeg plejer jo også at sige: intet nyt er godt nyt :) Jeg fik en sms idag hvor hun forklarede at hun først nu var "hjemme" ved internettet... men det trådløse drillede og de kunne ikke rigtigt finde ud af at få nanna på nettet, så det ville nok taget et par dage :) Så jeg venter bare spændt!

Send en kommentar