Aften

mandag den 2. august 2010


Så er det atter aften. Dagene flyver afsted. Det er meget rigtigt når Einstein siger at TID er relativt.......

Nu er der kun 4 dage til Nanna rejser.... min mave begynder så småt at forstå. Jeg er både spændt og mærker et stik af savn. Ingen af følelserne er noget skidt eller negativt, de er der bare :)

Jeg er glad på Nannas vegne og er sikker på hun får en uforglemmelig oplevelse!

Idag fandt vi endnu et par "uundværlige" ting :) En jakke, til når sommeren ender. En jakke der ikke er så tung at have med i kufferten, som hendes tykke og meget tunge uldjakke. Og jeg fik også ringet til Delta for at høre om deres kuffertregler. For hvis jeg kigger på deres mål, på deres hjemmeside, er vores kufferter lige håndtag og hjul for store. Så jeg spurgte damen om det gik eller om vi virkelig havde købt nye kufferter som ikke duede. Efter lidt argumenteren mente hun nu nok det skulle gå.... men jeg kan ikke fordrage når de tøver i den anden ende. Det må være muligt at svare JA eller NEJ!

Og imorgen skal jeg hente "dollarser", så der kan købes mad undervejs, og hvis nu nogen kræver ekstra for kufferter eller andet. Men så er vi også ved at være der, tror jeg :)

Men dagene går ud i et her. Jeg får INTET kreativt lavet. Jeg kan ikke forklare hvorfor, for der burde fint være tid til det. Men jeg kan godt fornemme at jeg ikke kan rumme det samme, som jeg kunne engang.
Tanker, forberedelser og at huske datoer og ting og sager, tager bare mere fokus nu.... Så USA turen og sagen der køres mod udlejer, er bare det mit hovede kan rumme at holde styr på. Og så kan jeg godt mærke at det kreative må vige lidt.

Men heldigvis ved jeg også det kommer igen. For det er jo ikke lysten der mangler. Hovedet bobler af idéer der gerne vil ud. Jeg savner frygteligt at strikke.... og jeg har også 4-5 opskrifter... men får ikke rigtigt GJORT noget!!

Og pludselig er det bare aften igen..........



7 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Ikke så meget andet end: Tænker på dig!
knus

Unknown sagde ...

Jeg synes du får taget nogle vidunderlige kreative billeder , samt ikke mindst gjort datteren klar til rejsen!

KH Siffe

Tina sagde ...

Dorthe: tak skal du have :)

Siffe: Tusind tak :) Vi to har vist lidt af hvert i hovedet for tiden hva? :) Sender mange tanker til dig også!!

Hygge-Strik sagde ...

Hvor i USA skal Nanna bo? kunne du ikke lave din helt egen grafiske udgave og sætte på bloggen:-)

Kludemutter sagde ...

Jeg kan sandelig godt forstå hvis du ikke kan rumme mere ;)

Det kommer lige pludselig igen, når Nanna er kommet godt afsted og du finder dig selv igen.

Yt.

Tina sagde ...

Bebiane. Hun skal til Oklahoma :) Du mener en tegning af USA og staten?? :)

Yt : naarj nok rod i hovede tlige nu :) Men ja, det skal nok komme igen når lige der falder ro over et par ting. Og så skal jeg have fundet noget hjernedød strik, at starte på kan jeg mærke :)

Tina sagde ...

.......burde jeg finde allerede NU!!!! :)

Send en kommentar