Udfordringen er taget op !!

søndag den 11. juli 2010

tørklæderne
For noget tid siden, drillede Britta mig lidt. Hun spurgte om jeg turde vise alle mine tørklæder på bloggen.

YEP, det tør jeg godt :) Og jeg er egentlig overrasket over mængden......... ikke over hvor mange jeg har, men faktisk modsat. Jeg troede jeg havde flere !!!

Men... det betyder vel bare at jeg godt må få flere ikke??? ;)

Jeg kender masser af kvinder med taske manier, eller sko manier.... eller tøj manier. Men jeg kender ikke andre der har tørklæde mani! Kan det virkelig passe? Der må bestemt være andre end mig :)

( og disse er jo så ikke incl. de strikkede tykke vinter sjaler og tørklæder )


13 kommentarer:

Christina sagde ...

Jo, du er skam ikke den eneste med tørklædemani, min samling tæller mindst 30+ og jeg vil gerne gøre dig kunsten efter en dag, og vise samlingen frem :-)
Genbrugsbutikker er en sand guldgrube, når det gælder den samling :-)

Tina sagde ...

HAH!!! Godt at høre jeg ikke er den eneste ;) :) Ja kunne være sjovt om i var andre der også lavede en collage :)!
Jeg kigger OVERalt hvor jeg kommer frem... både almindelige butikker og genbrug. :)

Kolorista sagde ...

Sikke mange skønne der er imellem! Lækker,lækker samling. Jeg har egentlig aldrig tænkt på om jeg måske ku ha en mani m. tørklæder - men tror faktisk osse jeg når op i samme antal som dig... jeg har det bare sådan, at hvis jeg ser et skønt et i en "genner", så må jeg bare ha det... men det er vel osse sådan en mani kommer til udtryk ;-) Er dog ikke til at gi mange penge for tærklæder - der er jeg lidt fedtet - det er som om det ikke er et RIGTIG stykke tøj på den måde... Kh Lisbeth

Lisbeth sagde ...

Har også en mani med tørklæder, har mindst lige så mange som dig. Har dog ikke tænkt på at gå på jagt i genbrugser..

HEKSEN sagde ...

Wauw. Friskt gjort. Jeg har bestemt ingen manier - med tøj. Til gengæld kan jeg ikke lade være med at købe patchworkstoffer, perler og måske lidt garn. Er det en mani?

Helle K. sagde ...

Hold da op - du har mange!!!
Jeg har ingen manier og har aldrig haft en :)

Onkel Anne sagde ...

Jeg har også en tørklæde fetisch. Det havde min mormor også, og min mor har det. Vi samler jo nærmest. Jeg har så mange, så da vi pakkede for at flytte i hus, var jeg så flov, da en veninde skulle paskke mine tørklæder, for jeg blev ved med at komme med stakkevis :)

Anette sagde ...

Sikke en masse skønne tørklæder! Jeg har også en del men slet ikke nær så mange som dig :P Men der kommer lidt til samlingen indimellem :P god søndag.

Tina sagde ...

Lisbeth/Kolorista: Jeg køber heller ikke de der dyre tørklæder til over 1000 kr :) Jeg tror det dyreste jeg har er lige under 200 kr :)

Lisbeth: Jeg går nu heller ikke ind i en genbrug FOR at kigge efter tørklæder ;) Men jeg bliver tit drillet med at jeg kan spotte tørklæder overalt!

Dorthe: Jeg synes den tæller som en mani ;);)

Helle: Det må være rart...aaaah har du ikke haft en lille pink/lyserød mani? ;) En lille een!?

Anne: så lyder det også til at du har en DEL flere end mig ;) Hvor er det rart at kunne fortælle min datter og min familie næste gang de griner af mig, at jeg SLET ikke har ret mange i forhold til Onkel Anne :D

Anette: Tørklæder er bare godt :) det kan pifte det mest kedelige tøj op :) God søndag til dig også.

IF Stjernen sagde ...

Du har godt nok haft travlt med kameraet :-)
Jeg synes at du har mange tørklæder! Måske ikke så mange som Onkel Anne, men i forhold til mig, så har du. Jeg har nemlig kun et og det er min søsters ;-)

Unknown sagde ...

jojo..

Den er jeg med på, men må indrømme at jeg nok ikke når dig til sokkeholderne...
tasker er jeg jo også med på... jo en kvinde med respekt for sig selv samler, jo på et eller andet.

bliver lige fastlæser, skal jo følge med her...

Lone fra I LONES FODSPOR.

Unknown sagde ...

jojo..

Den er jeg med på, men må indrømme at jeg nok ikke når dig til sokkeholderne...
tasker er jeg jo også med på... jo en kvinde med respekt for sig selv samler, jo på et eller andet.

bliver lige fastlæser, skal jo følge med her...

Lone fra I LONES FODSPOR.

Tina sagde ...

Hej Lone, velkommen til :):) Kigger da lige over til dig!
Hihi må jo indrømme at 4 flere tørklæder er flyttet ind siden ;)

Send en kommentar