Sikke en dag

torsdag den 29. juli 2010

Andemad og oase
NØJ min dag er bare fløjet væk!!! Jeg startede i formiddags med at hente min mormor i Vojens. Hun ønskesde sig et nyt kamera og jeg var så udvalgt til at skulle være den der hjalp med at finde et nyt.

Så vi kørte nogen forskellige steder hen i Kolding og prøvede nogen forskellige kameraer. Og nu da hun så lige var i Kolding, var der jo også lige et par andre butikker der trak lidt ;) Men alt blev ordnet og jeg var hjemme igen kl lidt over fire.

Men så havde jeg jo også liiiige lovet min mor at vi lige skulle et smut til Vejen, efter et par gode tilbud. Tilbud som dog viste sig enten var udsolgte, eller ikke så gode som de så ud til på papiret ;) Sådan sker det jo af og til.

Meeen hjem igen og smide aftensmaden i ovnen. Krydrede rejer på en bund af grønt, ind i ovnen og bage og serveret med frisk pasta. Let og hurtigt :) Nammenams!!!

Og for at det ikke skulle være bilkørsel det hele, skulle den sædvanlige gåtur jo også lige klares efter aftensmaden. Men da vejret ikke er som jeg drømte om, gav det ikke så mange fotos. Så kun dette ene blev knipset. SE lige en oase, jeg havde glemt gemte sig i vores by. Grønt i grønt ligger det der og oser af stilhed og andemad!! :)

Og NU er jeg altså også godt brugt!!



2 kommentarer:

Karina sagde ...

JA det er da grønt i grønt, men hvor er det flot. Det er da lige stedet til en ordentlig omgang meditation :)

Tina sagde ...

Ja meget!!! Tror da jeg skal plante mig dernede en dag snart og bare sidde :) Synes mine døgn kører ud en lang uafbrudt køre... Meditation må der til! :)

Send en kommentar