Go´tur - dag

søndag den 18. juli 2010

Gumle gumle....
Dagen idag, har et stykke tid været planlagt. Vi skulle møde hos Nannas farfar, til en afskeds-hygge-dag. Og Nannas faster og mand med børn, og hendes onkel og hendes far og kone, plus barn, ville også alle være der.

Mens vi ventede på at alle fik fri fra arbejde, gik resten af os og så os om på gården. Ingen tvivl om at jeg er mere bypige, end landpige.... men jeg vil alligevel sige, at det er rigtigt hyggeligt med gumlende køer og små heste der er så små man kan tage et skridt hen over dem ;)

Hva glor du på?
Denne ko gloede vist lige så meget på mig, som jeg gloede på den ;) Men søde det er de! Selvom jeg nu stadig føler mig mest sikker BAG hegnet, i sikkerhed for de store dyr!

Hyp lille øh Bølle....
Denne lille fætter var mere til at overskue for mig ;) Han gik mig knap til hoften og var så sød og tillidsfuld. Hvorfor den lige skulle hedde Bølle forstår jeg ikke rigtigt ;)

Rolf, som er blevet hele 14 år.... gammel vuffer.
Og til enhver lille gård, hører også en hund. Den har været i familien i 14 år, så vi har fulgt ham længe. Men nu er han også ved at være lidt mere træg i det. Og syn og hørelse er blevet lidt mere end bare på "vilje-basis". ;)

Nanna og Rolf...
Nanna og Rolf har fulgt hinanden og har vist haft noget sammen vi andre ikke helt fattede dengang. Idag var det nærmest gensynsglæde fra den gamle hund. Så om det passer den ikke ser så godt mere, ved jeg ikke... men den var i hvert fald glad og rendte efter os.

Jeg har også fotos af, hvor Nanna er ca 2 år gammel, siddende i en stor hundekurv med en hel flok små hvalpe i. Der i blandt var Rolf, som de valgte at beholde selv.

Lille Matz ... var tæt på at blive kidnappet af mig.
Men det hele er ikke bondegård og dyr :) Vi skulle mødes for at hygge os og grille. Og Nannas faster, fik sidste år en lille knægt, som vi faktisk ikke har set siden, han var få måneder gammel. Men jeg skal også lige hilse at sige, at da jeg så de små brune øjne, der i den grad forstod at skrue charmen på, så var jeg solgt.

Jeg tror godt jeg kunne kidnappe ham en dag. ;) Jeg er ellers ikke sådan nem at begejstre med børn. Jeg synes jo egentlig bare de græder meget, sviner og ja..... de fanger mig ikke længere ;) Meeeen.... de rette brune øjne og store smilehuller, kan åbenbart stadig noget!

Matz
Se bare, er han ikke super charmerende?? Jeg gad nok vide, hvem der kan stå for ham! :)

Jeg har mange flere billeder fra idag, mange taget af Nanna og en del af mig. (fx. dem jeg er på, se´fø´li, men også dem af Matz, har Nanna fanget) Men jeg skal nok skåne jer for flere bedårende unger og bondegårdens dyr ;)

Dagen og aftenen var god og rigtig hyggelig :) Det tror jeg vi alle er enige om.



2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Det klæder dig ellers godt med et barn på armen ;-)

Han skal nok få knust nogle pigehjerter når han bliver stor - han er en rigtig lille lækkerbisken :-)

Tina sagde ...

Tak ;) Det er ellers et yderst sjældent syn, jeg plejer nemlig at vige udenom!!!
Ja tror du ikke? Han er dybt charmerende! :)

Send en kommentar