En lille travetur

mandag den 19. juli 2010

Solnedgang over markerne
Jeg har lige været ude og trave en god aftentur. Det er helt utroligt så mange flotte solnedgange, jeg skal være vidne til for tiden. Det klager jeg bestemt ikke over, for det er da flotte syn.... og man kan ikke andet end at stå og nyde!!

Idag gik det dog liiiidt tjept. For kort før havde jeg skrevet en sms til Nanna om at jeg nu var gået heeeeelt op til et supermarked her i byen, for at hitte ud af at jeg ikke havde penge med til en is ;) Det var ment som en joke.... men fluks tog de fusen på mig ved at sige at Nanna og Jonas, da lige kom forbi og gav en is!!! Ikke dårligt.... følte mig ret forkælet :)

Skærmblomst

Men så kan man også lige lære at overveje, at jokeri kunne blive taget ganske alvorligt ;) Tak for is i to !!

Da jeg gik langs hovedvejen så jeg en masse af de her blomster. De ligner lidt blomster fra skvalderkål, men er det ikke. Og i midten af hver blomst ser der ud til at sidde et lille dyr, men det er det ikke. Og de er store, på størrelse med en stor hånd! Flotte var de bestemt her i aftensolen :)

høje tynde florlette skyer

Da jeg startede hjemmefra, og lige dumpede ind til en kop kaff hos de gamle, så himlen sådan ud. Mon ikke jeg har ret, når jeg siger det vidner om en gooood dag imorgen? Ja altså sådan vejrmæssigt jo da ;)

Jeg kunne godt bruge lidt lunere aftener. Jojo bare lidt :) Der har ikke være voldsomt varmt her de seneste dage... når man sådan kommer til at sidde i skygge efter kl 20.



1 kommentar:

HEKSEN sagde ...

Hej Tina. Jeg har lagt en lille hilsen på min blog til dig.

Send en kommentar