Dryp dryp dryp

søndag den 20. juni 2010

Sikke dog et vejr!! Jeg har stået i mange timer, i en carport, og plukket pull tabs af dåser. Heldigvis var der en carport at stå i, ellers var jeg da druknet i regn :)

Jeg har plukket pull tabs af indholdet af 16 sorte sække! Ikke noget under at mine arme og hænder er totalt færdige!! Ikke at jeg mangler flere pull tabs lige nu. Men dåserne strømmer langsomt ind og af og til skal der lige tømmes ud. Og da de ville blive kørt væk på tirsdag, havde jeg kun denne weekend til at plukke dem.

Sådan lidt indimellem fik jeg lige tid til at knipse lidt fotos i min mors have. En have jeg er super misundelig på ;) Hun har en stor og yderst velplejet have. Med lidt af alt... både grønt og blomstrende buske. Jeg har ikke ret meget forstand på ret meget af det. Men kan da navnet på noget af det ;)

En skønne dag.... så vil jeg også have en smuk have. Hvis jeg altså finder mig en samlever der gider passe den ;) Fog jeg har bare ikke grønne fingre. Jeg kan slå alt i hjel. Og jeg aner intet om haver. MEN jeg ved at jeg elsker at befinde mig i een.

Hvem ved? En skønne dag kunne det være. Om ikke andet, så kunne jeg nu godt dyrke sådan en lille rækkehus-have, så jeg kan grille og sidde ude og nyde min frokost osv....

Jeg har en delehave nu. Men den er meget åben. Man skal udenom huset og ned gennem en indkørsel, for at komme ned og sidde i den. Liiiidt træls.

Men nå, efter endt dag i regnvejr, fik jeg en et par kg pull tabs med hjem, nogen fotos og en øm krop ;)

Kan du have en god aften!

2 kommentarer:

Ditte Høybye sagde ...

Det kan godt være du ikke har grønne fingre, men dine billeder blomstre i stor stil :) Så fantastiske at se på!

Fruen sagde ...

Hej Tina. Jeg siger bare som Ditte, du er kanongod til billeder af planterne istedet for. Fortsæt med det :-)

Send en kommentar