onsdag den 16. juni 2010

Det er vist længe siden jeg har vist noget glas :) Idag fik påfugl nr. 2 en fod at stå på. Men da jeg jo allerede har en påfugl stående, må denne her hellere finde et andet hjem ;) Så den bliver at finde i mit overskudslager, for oven.

Og idag fik jeg to høns med hjem. De kigger begge to til højre og i næste uge kommer to mere med hjem, som kigger til venstre ;) Sådan at der kommer to pyllegokker i hver sten.
Er de ikke lidt søde? (hvisker: det var en fejl at jeg ikke havde tænkt mig om at sådan nogen har en for og en bagside. Derfor ender jeg nu med to sæt, fordi jeg skulle lave et sæt der kiggede den anden vej ;) ... så også de lander i overskudslageret om en uges tid ! )





7 kommentarer:

Lykke sagde ...

hvor er det altså bare nogle fine glasting du får lavet - du er i sandhed en kvinde med mange talenter :-)

Garn, hund & kat sagde ...

Hvor er det flotte glas pynteting du får lavet. ender dit overskuds lager i en lille webshop?

Tina sagde ...

Lykke: Tusind tak :) Eller en kvinde med for meget tid på hænderne ;)

Garn: Tak skal du have :) Jeps det skriver jeg også.... det ligger oppe for oven i "Overskud". ;)

Lin sagde ...

Det er det jeg siger Tina; Du er en multikunstner. Fantastisk. Som altid er det hammerflot.

Tina sagde ...

Lin: Årrrh taak :):) Går du og har det godt dernede?! Overvejer en tur til Le Mans næste år... gir du kaff ?? ;) Hvor bor du i forhold til?!

hanneb sagde ...

Sikke super skønne 'fugle' du har lavet:-) Og så ellers et stort Tillykke med datteren, kan godt forstå du er stolt:-)

Tina sagde ...

Hanne: tusind tak :)

Send en kommentar