mandag den 24. maj 2010

Spagat.dk
Jeg har brugt min pinsemandag, så godt som det næsten kan lade sig gøre. Det vil jeg vove at påstå :)
Jeg og en veninde tog turen til Kolding, hvor vi besøgte Kunstmuseet Trapholt, hvor der var Pinsemarked.

Alt i kreativt !!! Smykker i gummi og smykker i porcelæn. Pynt i acryl (som ses på foto ;) Nogen af jer kender dem ganske udemærket ovre fra spagat.dk , hun havde fået Tulipaner og Tomater, til at tage dem med.). Jeg fik også hilst på Hanne fra Tulipaner og Tomater. Slet ikke så let, for der var mange der gerne ville snakke. :)

Der var også keramik i lange baner. Smykker i flot forarbejdet sølv og andre metaller. Der var strik, tøj og filt.

Se bare lige filt fisken herunder. Den skulle være filtet helt uden andre værktøjer end hænderne. Ingen nåle eller andet :)

Den blå fisk
Kvinden der lavede disse filtede ting, har desværre ikke en hjemmeside. Men HOLD da fast hun lavede smukt filt. Jeg er normalt ikke sååå fanget af filt, men hende her kunne altså trylle.

Glas var der ikke så frygtelig meget af. Men der var bestemt guf og gode idéer :) Men som det altid er på sådanne steder, er kameraer ikke særlig velanset, så det knipsede jeg ikke rigtigt så meget af.

Glashuse på en ny måde
Der var en dame der lavede små glashuse som vægophæng. Smukke var de. Og nogen af dem var monteret på gamle skifferplader. Det så rigtigt godt ud.

En anden lavede glaspinde til Orkideer.... meget fin idé! :) Og en tredje lavede smukke hjerter til at hænge op!

Men desværre har sådan en tur en ende. Idag gør det så ikke så meget, som det ellers ville....da jeg nu sidder med en bragende hovedpine. Mon det er vejret?? Jeg har bøvlet med hovedpine i over en uge nu.... rigtigt træls ....

Så nu hedder det benene op og lukkede øjne en times tid :) God sidste-pinse-dag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar