Sidste skoledag !!

fredag den 28. maj 2010


Er de ikke bare totalt ømme??? :) Lige et hurtigt morgenmøde, for at male lidt peace, love and harmony på Jakob. For lige at få rettet lidt på lokkerne og pakket sig selv ind i tommetykt army tøj :)

Flødekaramellerne skulle pakkes ned til senere uddeling (smidning).... :) Nanna har proklameret at ungerne kan få en ekstra karamel hvis de gir hende 3 armbøjninger!! ;)

Pippi Langstrømpe har selv syet sit kostume.... det synes jeg ærlig talt er ret cool :)

Må i få en uforglemmelig sjov og hyggelig dag :) Næste æra i jeres liv starter snart! *Snøøøøft*

6 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jo de er ømme, og ligner nogen, der nok skal få en sjov dag :)

Tina sagde ...

Det tror jeg helt bestemt Pernille :) Der er i hvert fald lagt op til det.

Mette sagde ...

Hvor er de skønne...

Jeg ville sørme ønske min havde valgt noget a la armytøj. Hun har været med bare ben hele dagen - i regn og kulde.

Håber de får den dejlig dag/aften/nat :-)

Tina sagde ...

Brrrr Mette det har været koldt :) Her startede ud med solskin men pludselig to en vis herre fat i vejret og her blev sort... og vinden tangede storm og så væltede det ned.
En fra Nannas klasse var smølf ;) Han behøvede ikke noget blå farve, da han tog hjem fra nabobyen ;)

Hygge-Strik sagde ...

De ser bare så festlige ud alle sammen, jeg håber de har haft en super dag. Fantastisk billede forøvrigt, du har taget, farver er s.... gode :-))

Tina sagde ...

Bebiane: De var så sjoveee :) Der var også en hotdog... som havde det lidt svært med at sidde ned ;) :D
Tak for rosen!!! :)

Send en kommentar