Mick Øgendahl

tirsdag den 18. maj 2010

Så er vi lige landet hjemme igen :) Vi har været i Esbjerg og se Mick Øgendahls show, Propaganda. Nu synes jeg jo at Mick er ustyrlig morsom.. så han skal i og for sig bare komme IND på scenen og så fniser jeg allerede dumt ;) Men hans show var rigtig godt.... uden tvivl!

Mick kan virkelig noget med mimik og kropssprog, som gør hans optræden tæske sjovt. Hans sprog er godt og varieret og han kommer afsted med meget. Kan godt tåle at blive set igen, det show.

Vi var også heldige og havde pladser  meget nær scenen. Og det er, for mig, alfa og omega, når man skal se en kunstner der i den grad bruger ansigtsmimik. Skønt skønt.....

Nu vil jeg læne mig tilbage og slappe af.....

(Foto er ikke mit eget, men taget af Alex Moestrup)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar