Flere Cookies

lørdag den 15. maj 2010

Så fik jeg prøvet anden version, ud af de 4-5 stykker jeg har liggende. Denne fik jeg anbefalet af Anette. De smager TÆSKE godt og er lækre-mums-bløde-agtige.

De er stadig ikke sådan rigtigt cookie agtige at se på. Måske jeg gør noget forkert. Eller også er det bare ikke den rigtige opskrift ;)

Men helt ærligt, sagt mellem dig og mig........ det er ski da ikke det allerværste at teste hva?? ;)

Så jeg fortsætter, efterhånden som de bliver spist, med at prøve flere cookie opskrifter.

Denne stammer fra bogen SMASK af Anne Jul Nielsen, Camilla Clemmensen Pernille Alrik, hvis du skulle få lyst.

3 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Dem fra bogen "kager der smager" har de der krakeleringer i overfladen (i hvert fald når jeg bager dem) du gerne vil have og de er super-super gode :)

Annette sagde ...

Åh...sjovt som kager ser forskellige ud når de er bagt...
Men bare de smager....og disse gør... mums...

Tina sagde ...

Jeanette: Bogen er bestilt på biblioteket :) så må jeg se ad.

Annette: Ja men jeg har så fået at vide at det er fordi jeg ikke bruger SMØR ;)

Send en kommentar