En lille smule solskin

mandag den 17. maj 2010

Jeg måtte simpelthen ud og gå en tur, i den stribe af solskin der fik lov at trænge igennem, for een gangs skyld.

Så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og smuttede en lynhurtig tur rundt om søen her i byen :) Deeeeejligt. Jeg elsker bare den lysegrønne farve træerne har lige nu. Desværre holder farmen sig ikke så længe og snart er den "bare almindelig grøn".

Så jeg går faktisk og sukker stort efter at finde tid til en gåtur i Marielundskoven i Kolding. En stooor bøgeskov. Den gløder lysegrønt nu og hvor ville jeg dog gerne. Eller en tur til Skamlingsbanke skovene....


Men havde jeg nu gået dernede, så havde jeg ikke fået dette foto, ind gennem de lysegrønne blade. Og det foto havde jeg i tankerne om at smide ind til en konkurrence, der kører i nabobyen.

Og jeg havde heller ikke fået en friskbagt muffin med "alt fra haven" og mynte!!! En smagsprøve hos gen-gen-genboen ;) Mums... mere af dem tak!!!


Så istedet scorede jeg både muffins og aftenssol. Se lige så flot et stykke ukrudt, kan se ud i aftensolen ;) Dejligt!!!


2 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Skønne skud :)
Sådan tur kan også redde min dag.

Deborah sagde ...

Sikke nogen dejlige fotos og en skøn tur. Jeg har også været i skoven idag, og det var skønt.

Send en kommentar