Ønske ønske ønske

mandag den 26. april 2010


UHA hvor jeg ønsker mig disse kopper :) De er så usansynligt lækre at se på og jeg har opskrifter på engelsk/amerikansk hvor jeg godt kunne bruge sådanne kopper. Det er ikke altid oversættelser er særligt nøjagtige.
Men synes desværre også de er en kende dyre. Men NØJ de er skønne :) De fåes blandt andet her!

Nu vi er igang kunne jeg også rigtigt godt bruge måleskeerne... også fra Nigellas serie :)

Eller hvis jeg skulle "nøjes"... så kunne dette komplette sæt også bruges ;)

2 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Ej de er søde :-)

Jeg har et sæt cups jeg værner om - de er købt i IKEA i CA - måske de forsat fører dem? det er mange år siden de er hjembragt. Men de pases på for er uundværlige når de amrikanske opskrifter kommer frem

Tina sagde ...

Orv der skal jeg vist kigge :) jeg vil rigtig gerne have nogen. Ligner dine disse? Jeg kan finde mange i stål men synes ikke de er lige så pæne :)

Send en kommentar