BAZ-ART på Volkerts Fabrikker

søndag den 25. april 2010

Jeg eeeelsker sådanne dage :) Det gir lige krudt til lidt ekstra. I hvert fald inde i hovedet :)

Jeg besøgte BAZ-ART i Kolding idag. En årlig tilbagevendende begivenhed. Her er mulighed for at se glasperler, glaskunst, keramik og raiku brænding. Massage og velvære. Filt, smykker, tasker, malerier, tøj, strik og alt hvad hjertet begærer af kreative tanker :)

Jeg har både fået lidt smykke materialer med hjem og en stor stak visitkort med hjemmesider, jeg nu skal besøge.

Samtidig har jeg fået smil, snak og hygge. Jeg havde taget en veninde med... det er ikke noget som at dele oplevelsen med andre jo :) Og vi blev prikket på skulderen en del gange.

Flere gange blev jeg prikket på skulderen og spurgt om jeg selv havde lavet den der taske!!! (en pull tab pung jeg havde med) Eller om det ikke var mig med bloggen her :) Jo det må jeg jo indrømme :) Sjovt at hilse på dig Kirsten Krat og din datter med. Og alle de andre jeg kender, som også læser med her.

Nøj, hvis jeg havde råd, var der mindst to kurser jeg godt lige ville melde mig til. Det ene til glasperle fremstilling og det andet alm. glaskursus. Hvor man virkelig vil kunne lege med alt i materialer.

Men som om jeg ikke blev fuld af indtryk nok til et par uger herinde..... så var jeg også lige så heldig at se en gul Ferrari Modena køre igennem Lunderskov da jeg kom hjem :) WOHOOO så kom hjertet lige på overdrive og temperaturen steg nogen grader i kroppen :D Hahah utroligt hvad sådan et syn og lydoplevelse lige ku gøre ved mig ;)

Men hvem ejer den??? UHA jeg er nysgerrig......

God dag til dig derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar