Operation Påskeglad

søndag den 14. marts 2010

Jeg er med igen i år, er du? :) Jeg kan da slet ikke lade være.....

Sammen med foråret der er på vej, hører også påskeglad!!! :) Jeg har min pakke klar til afsendelse en af de nærmeste par dage. Så håber jeg hende i den anden ende bliver glad.

Påske-listen bliver vist større og større. Og efterhånden kender jeg ikke dem der er med. Så jeg kan ikke længere forsøge at RAMME personens smag. Men kun gætte og vente og håbe at det falder i god jord ;)

5 kommentarer:

Deborah sagde ...

Det er næsten et "must" at være med i Operation Påskeglad. Jeg har sendt min pakke afsted, og den blev modtaget med glæde i den anden ende. So all is well :)
Nu mangler jeg så den spændende del også at modtage en.

Garn, hund & kat sagde ...

Jeg prøver det for 1. gang i år. Har sendt en gave afsted i dag og venter pændt på at modtage en også :-)

Tina sagde ...

Deborah: Jeg er med hvert år i hvert fald. Jeg sender min i eftermiddag eller imorgen. Vil gerne at den rammer i påsken :)

Garn,hund og kat: Glæd dig, det plejer at være super hyggeligt :)

Sine sagde ...

Og du kan tro at den faldt i god jord! Lækre æg (både de spiselige og dem til pynt) og super skægt armbånd, som nok skal blive brugt. :D Tusind tusind tak!
Nu må jeg vist også hellere snart se at få min egen pakke afsted, men den mangler liiiige det sidste.. Kender du det? ;)

Tina sagde ...

Ihhh godt at høre Sine :) Så fik jeg da sat ansigt på dig....
Jeg havde slet ikke tænkt en sammenhæng der.
HÅber virkelig jeg har ramt lidt godt. Det er jo rent gæt. ;)
Og jeg kender det... jeg har også kredset om pakken og tænkt på hvad jeg "manglede".
God påske til dig Sine :)

Send en kommentar