Dåser i lange baner

søndag den 14. marts 2010

Og arme der er lange og tunge som et ondt år!!! I løbet af to dage, er der blevet plukket 2885 stk pull tabs af dåserne.

Nanna samler dåser, for at bidrage økonomisk til USA turen. Så byens borgere læsser af og til en sæk dåser af, hos mine forældre. Dem kører vi så til skrot.

Men inden da, vil jeg lige hugge alle disse pull tabs, til kreative formål ;) Det er hårdt og jeg bander stygt af mig selv hver gang, jeg har taget en tur som de sidste to dage. Det har jeg gjort 3 gange nu!! Det koster lige nogen dage med ooondt fingre, hænder, arme og skuldre.

Tilgengæld, har jeg så en masse pull tabs at lave sjov med!! Og dåserne bidrager til lidt flere lommepenge for Nanna.

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Får vi snart noget af det sjov at se? ;-)

Tina sagde ...

jaja ska nok!!!! :) men først venter et kæææmpe arbejde med at sidde og nipper og klemme de små dimser,så de ikke kradser.

Send en kommentar