"Vores" bænke

onsdag den 24. februar 2010

Seeee "vi" er i Kolding Ugeavis idag ;) Nogen har spottet vores pynt af bænkene på Axeltorv i Kolding. Men det er så ikke kommet nogen for øre endnu, HVEM der en sviende kold dag, syede de mange cm strik fast på bænkende dernede ;)

Lidt sjovt at se det i avisen. Og lidt sjovt at det så alligevel har spredt nogen smil og små tanker :) Det er jo det der er meningen med det hele.

Min mor var så sød at spørge om jeg havde kigget i avisen idag... og om det ikke var vores bænke der var i ?! Jooow mor, det tror jeg nok lige det er... hvor mange andre tror du der er skøre nok til at stå med blå istapper til fingre, og sy 4 sting af gangen, for at tage 20 englehop, og så fremdeles??? ;)

8 kommentarer:

Pernille sagde ...

Nej hvor er det cool - tillykke :)

Tina sagde ...

Pernille: det er totalt sjovt!! Og ikke mindst uventet at det er kommet i avisen ;) Det er nu lidt grineren.

Anonym sagde ...

Hej Tina!
Min kæreste bor i Kolding og er medlem af en Facebook-gruppe, der hedder noget med "Kom til Kolding". Der er også en, der undres - og glædes - over bænkene:
http://www.komtilkolding.dk/?p=1081

Jeg var lige ved at lægge en kommentar om, at jeg godt ved, hvem det er - men I vil måske hellere forblive anonyme?

Annette sagde ...

Tv-Syd havde en aften med That's Leif interview med Zalla's indehavere hvor den netop talte om projektet... kan sikkert genses på tv-syds hj.side...ca 20min henne i programmet...

Lin sagde ...

Fedt fedt fedt Tina. I burde kalde jeres "aktionsgruppe" hyggesprederne. Det ser kanon ud, og det synes photograferne aabenbart ogsaa hihi. De skulle bare vide at du selv er en top-photograf hehe.

Bettina sagde ...

Det RIGTIGT fede er, at de stadig har tøjet på! :o)

(ang. Captcha, så er der jo så mange blogs, der benytter det efterhånden - man vænner sig til at skulle skrive det)

Tommelise sagde ...

Holda daop hvor det godt fundet på. super kreativt og pynteligt ;-) Det giver ordet "bænkevarmere" en helt ny betydning.

Godt gået!

Tina sagde ...

Anonym: Tak for tippet... jeg er meldt til der nu :)

Annette: Jeps jeg har ikke set det endnu, men skal ind og se det :)

Lin: det hedder allerede Urban Knitting ;) Det findes i mange lande. Og kom vist først fra USA.

Bettina: ja jeg synes det er fedt det har fået lov at være :)

Tommelise: Ja bænkevarmere er lige hvad Gitte, som startede det her, kaldte dem ;)

Send en kommentar