Frisk ansigtsløftning

søndag den 3. januar 2010

UHA uha uha, man får gratis, hurtigt og ikke helt smertefri ansigtsløftning udenfor idag :) Ikke at man har brug for det, men.....

Det er super hamrende flot udenfor idag. Fin og frostklar.

Eller det vil sige, jeg kom jo lidt sent ud, som så ofte før. For jeg skulle nemlig bruge det meste af en dag, på at beslutte mig for om jeg turde trodse Kong Vinter.

Da jeg endelig besluttede mig og hoppede i de lange uldne, var solen så småt på vej til varmere himmelstrøg.

Men den gode side af den sag, var så at jeg atter engang kom ud mens mosekonen var på overarbejde. Jeg er fuldstændig pjattet med det udseende landskabet får af det.

Se lige skiløberen der er helt væk i disen :)

Smukt smukt smukt. Det giver altså lige lidt mere energi, når man kommer hjem efter sådan en tur.

Og jeg har brug for det... for jeg har brugt de sidste 3 dage på at gøre rent og rydde ud. HOLD da fast en trang jeg har til at rydde ud og væk. Jeg håber da det stopper igen, inden jeg får ryddet huset helt :)

God 3. januar til jer derude :)

9 kommentarer:

Linnea skriver: sagde ...

Sikken da en skøn samling billeder. Ser MEGET koldt ud og en del smukkere end vi har haft det her på Fyn i dag.
Minder lidt om mose-konebryg bare med omvendt temperatur-fortegn;-)
Knus Anette Linnea

Tina sagde ...

Linnea: Tak skal du have :) Det ER meget koldt.
Hmm jeg har aldrig rigtigt fattet det der mosekone bryg... men det ligner ;)

Deborah sagde ...

Jeg vil da sige, at fordelen er de super fotos, du får taget. Wow!

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er vi heldige i denne tid, se hvor smukt vores verden er lige udenfor vores dør :-))
Meget smukke stemningsbilleder tina.

Tina sagde ...

Bebiane : Ja jeg Kan SLET ikke få nok :) Jeg elsker det!!!
Da jeg lige opdagede at der skulle komme en ordentlig omgang sne mere, så jublede jeg altså bare.
Men jeg er så også så heldig at jeg ikke SKAL noget :)

Dortheivalo sagde ...

Som altid, altid smukke, flotte billeder fra dig. I har mere sne end os heroppe og det ser faktisk også ud som om I har det koldere end os.

Tina sagde ...

Dorte: TUsind tak :) bliver vældig stolt når du skriver sådan, fo rjeg synes du tager ultra lækre fotos.
Ja det er da helt forkert vi har mere sne og koldere vejr end selveste Grønland hva? :)

hanneb sagde ...

Waw, sikke skønne billeder:-)

Tina sagde ...

Hanneb: Tusind tak :)

Send en kommentar