Oooohh

tirsdag den 8. december 2009

Jeg har siddet og hygget mig med at lave armbånd her til middag :) En stak O-ringe blev transmogriffet til at blive til armbånd.

Både en luftig een af slagsen og en mere enkel. Dem ku jeg nu godt lave flere af.... men jeg har ikke lige fundet ud af hvor jeg kan købe O-ringe, uden at skulle købe en blandet box.

Men jeg må ud og lede mere :)

Og så har jeg da også lidt godt nyt omkring Miss Mis! Hun har det meget bedre efter dyrlægebesøget og hun er i bedring. Hun ser stadig pænt ynkelig ud, med den manglende pels omkring halen. Men det håber jeg snart får lov at gro fint ud igen.

Og jeg er næsten udlært i at give hende piller! Og vi er tilbage i rytmen med at "bande" over at hun vækker een klokken meget tidligt igen ;) Så vi nærmer os normale tilstande igen. DEJLIGT!!

7 kommentarer:

jeanette hegaard sagde ...

Prøv www.ravstedhus.dk - der er jeg næsten sikker på de har ringene....

Signe sagde ...

Hvor er de flotte!

Tina sagde ...

Jeanette: De er ALT for dyre hos ravstedhus, hvis man skal have mange o-ringe :) Desværre.

Signe: mange tak :)

Bente sagde ...

Hej Tina
Jeg har tidligere sendt dig en mail ang. dine flotte smykker. Nu læser jeg lige det omkring o-ringe.
Er det o-ringe i gummi du skal bruge? hvis det er dem tror jeg da du kan købe antal og størrelse du skal bruge hos din lokale vvs-installatør.

Tina sagde ...

Hej Bente: Jo jeg kan godt købe hos VVS'eren. Men de er ikke specielt billige :) så hvis jeg skal kunne lave flere armbånd, vil det blive lidt for dyrt :)

Hanne Bonde sagde ...

hvis du skal aftage mange for at få en ordentlig pris vil jeg godt dele med dig

venligst Hanne Bonde

Tina sagde ...

Hej Hanne,

jeg vil prøve at høre et par firmaer ad, hvad de vil ha, hvis jeg køber en større stak.

Send en kommentar