GYS

lørdag den 19. september 2009

UHA jeg er pjattet med gyserfilm :) Vi ser mange af dem, her hos os!! Både datteren og jeg.

Og de spænder lige fra asiatiske gys, de kan virkelig noget derovre.... og til danske gysere.

Kender du nogen vi bare BØR se?? :) Meget gerne sådan nogen psykiske gysere. Splatter, brækkede knogler og blodsudgydelser er slet ikke nødvendigvis GYS!

Har du en favorit jeg bare bør se? Og hvorfor? Husk nu... fortæl ikke FOR meget handling, hvis du gerne vil dele med mig ;)

8 kommentarer:

Sascha sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sascha sagde ...

Blev lige påtvunget Børnehjemmet af min veninde den anden dag i Fona. Den sku vist være ret creepy :)

Anonym sagde ...

Har I mon set den danske gyser Cecilie? :-)

Susanne S. sagde ...

Hvad med 'The Ring'..... Ultimativt gys. Sidder med gåsehud bare ved tanken.... Prøv den.

Tina sagde ...

Sascha: Den ahr jeg set! Den er RÆTTIG go!!!! vi har faktisk endda set den to gange ;)

SØster: Jeps den har vi også set... De danske gysere er faktisk ret gode! :) Jeg var ellers lidt skeptisk.

Susanne: Også den har vi set... UHA den er seværdig igen igen! :)

Tommelise sagde ...

Hmm - nu er jeg jo selv mega horror fan og har rejst til mange horror festivaler rundt omkring i Europa gennem tiden.... Men de Asiatiske er altid et hit: Dark Water, The Eye, Mirrors, Kairo, Ju-on (vel og mærke i de originale asiatiske udgaver og IKKE de amerikanske) Derudover kan anbefales den norske Frit Vildt, den svenske Lad den rette komme ind, de amerikanske: Frailty, the Hole, An American Haunting, Whisper, Fragile og mange, mange flere. Det kommer lidt an på hvad I er til. Mvh Tommelise PS. lad mig endelig vide hvis du ikke kan hitte ud af opskriften til Rundpinde holderne - men ja, de kan gøre kur på enhver spaghetti-kurv :-)

Tina sagde ...

Uh en masse titler der skal undersøges :) Tak!!! jeg har set The Eye.. førk den er god. Jeg har set både den asiatiske og den amerikanske version.
Og det er faktisk den eneste jeg har set af dem du nævner!! :) Spændende!!

Frida sagde ...

Den vogn hopper jeg med på...jeg har en mand, der elsker en god omgang gys :)

- Wrong turn 1 og 2 (kan helt klart anbefaldes)
- Candyman (dem alle sammen)
- White noise
- Kollegiet (dansk)
- Ekko
- The skeleton key (den har jeg købt, men ikke set endnu, men jeg tror den minder om The Gruch)

Selvfølgelig kan jeg ikke huske mere lige nu..haha...typiskt

Send en kommentar