Smykker igen igen ...

søndag den 2. august 2009

Jeg har lavet flere smykker idag :) både ringe, halskæder og ørestikkere. Men NØJ hvor jeg dog mangler materialer. Jeg mangler låse til gummisnøre....dem der har sådan et rør hvor man stikker snøren ind i, eller også dem man klemmer sammen om snøren.

Og jeg mangler også ørestikker, hvor pladen ikke er så stor som dem jeg fandt hos Panduro.

Og så ku jeg vildt godt bruge flere gummi oringe til fingerringe.

Men sådan er det altid... det man ikke har, er det man bestemt ikke kan undvære :)

Her er alle dem jeg har lavet idag :)

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

De er superfede :)

Med alt det du har produceret, er det ikke noget under, du mangler ingredienser.

Tine sagde ...

Hvor er de bare blevet smukke!
Jeg er vild med dem alle sammen :-)

Send en kommentar