Jeps, jeg har været til koncert iaften...

søndag den 23. august 2009

Jeg har været til Lars Lilholt koncert i aften, sammen med de sødeste tøser og deres mænner :)

Liiiidt spændt og skeptisk var jeg jo, da jeg normalt ikke som sådan lytter til Lilholt og band. Men jeg må GODT nok sige de fejede benene væk under enhver tvivl der har måttet være. For de er dælme gode live!

Hvis der er nogen der kan få publikum med, så er det da dem.

Og Amfiscenen i Geografisk have er bare genial... lyden er god, udsigten god. Det bliver ikke sidste gang jeg skal derind og lytte :)

Faktisk må jeg med skam tilstå, at jeg aldrig rigtigt har været til noget særligt indefor koncerter ;)

Jeg har været til Smuk fest een dag. Jeg har været til en "sidde koncert" med Poul Krebs engang. Og jeg har været til Soundvenue Tour sidste år.... så det er dælme tyndt for een på godt 29 hva?? ;)

Men hvis ikke det havde været for kulden, så kunne jeg nu godt have blevet der nogen timer endnu. Men de skulle jo videre, det kære band!

En skam, for det gik ellers lige så godt....

Inden du bedømmer mine fotos for hårdt, vil jeg liiiige retfærdighedsvis sige at billederne er taget med pæn stor afstand fra scenen. Det er håndholdt. Det er uden blitz (for den glemte jeg jo klart nok).... og ja... så har jeg ikke flere undskyldninger for denne gang ;)

Godnat til dig! :)

9 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

ja, deres musik er bare god.

Sikke nogle fede billeder du har taget.

Hvilken objektv har du brugt ??

Yt.

Tina sagde ...

Hej Yt :)
Tak skal du have! :) Jeg har brugt et Canon Zoom Lens EF 90-300 mm 1:4.5-5.6 objektiv. Ikke specielt lysfølsomt... så det var lidt svært at holde stille nok :)En anden gang skal jeg have en monopod med tror jeg :)

IF Stjernen sagde ...

"godt 29" - LOL ;-)

Fede billeder!

Penille Hjortnæs sagde ...

Jamen der er bare suveræne live - Intet mindre!

Jeg hørte dem på Knivholt (ved Frederikshavn) for 14 dage siden, og det var som altid fantastisk!
Og så er jeg vild med den scene diciplin de har - alle ved hvor alle er og hvornår. Det er kun med til at gøre det endnu bedre!

Dine billeder er super gode! Jeg har lige holdt min 30 års og har udelukkende ønsket mig penge, så nu skal der købes kamera. Et ønske der er mange år gammelt - og jeg har en plan om at "gå dig i bedene" - du er super dygtig!

Mange hilsner
Penille

Tina sagde ...

Britta: Jamen det er da ikke helt løgn er det? ;) Alt er vel relativt haha. Og tak! :)

Penille: Ja de er bare super gode og super diciplinerede på den scene :) Det bliver ikke sidste gang jeg vil se dem live da!
Og nu ærger det mig jo at jeg ike har nogen cd med dem.. for jeg fik da lige lyst til at høre et par numre idag!
Du går bare mig og alle de andre fotografielskende i bedene :) Det er så hyggeligt.
Men ih hvor din ros lige fik mig til at smile bredt... TAK! :)

Anonym sagde ...

Kan godt forstå din begejstring, jeg er selv til Lilholt og JA han er god live. Fantastisk gode billeder du har taget.
Tak for kigget. ;o)

Tina sagde ...

Lise: Tak skal du have for rosen :) ja jeg må sige de gør det godt på en scene!!

Fynpige sagde ...

Er også totalt vilde med Lars Lilholt men KUN til koncert !! Spec, deres trommenummer !!! Kanon

Tina sagde ...

Fynpige: Jaaaah jeg var også totalt vild med deres trommenumre :):):)

Send en kommentar