Smyk dig!

fredag den 31. juli 2009

Jeg har leget mere med Pauaskaller :) Jeg har lavet halssmykker og ringe. Dog mest halssmykker. Nogen af dem har jeg endda valgt at sælge via min facebook profil.

Tænk om jeg, ved at rydde op herhjemme, kan få råd til at udstille i Italien :) Det ville dælme være najs !!!

Idag ankom en pose mere med Pauaskaller. Så nu har jeg igen noget at lave smykker af. Så imorgen skal jeg også lave nogen øreringe! Det har jeg ikke gjort i før.... men hvorfor ikke starte nu?



Men nye ideer afføder ofte nye ting til ønskelisten :) F.eks. ønsker jeg mig nu sådan en pind, med alle ringstørrelser, til at vikle tråd om. Og så ønsker jeg mig et rættig sølv kursus, hvor man arbejder med andet en tråd. :) Uhauha jeg gad godt...

--------------------------
Min aften er sluttet med een af mine, efterhånden, daglige gåture. Jeg kan slet ikke undvære dem mere. Og jeg har rent faktisk tabt 5 kg af det. Ikke at det er noget jeg har ønsket, for jeg ville faktisk hellere tage 5 kg på. Men det er da egentlig utroligt, hvor stor forskel, en gåtur gør!!
Turen bragte Nanna og mig forbi disse søde små ællinger.... de er da uimodståelige :)

5 kommentarer:

Gittemay sagde ...

Dine smykker er så flotte, Tina, at du nærmest fortjener det der smykkekursus, du gerne vil på - helt gratis.

KH Gittemay

Tina sagde ...

Gittemay: Hvor er det sødt sagt :) Tak!!! :)

IF Stjernen sagde ...

De ringe er utrolig flotte! Overvejer at begynde at gå med ring igen.
De skal nok blive solgt, så du kan få dine billeder til Italien.

www.signes-sysler.dk sagde ...

Har du overvejet at sælge dine smykker andre steder end fb? Ellers vil jeg gerne være ven med dig, så jeg kan købe nogle. Jeg synes de er utrolig smukke dine ting.

Tina sagde ...

Britta :) Jeg håber jo :):)

Signe: Jeg smider lige fotos op på flickr lidt senere her:
http://www.flickr.com/photos/tinaellegaardpoulsen
Det KAN være der forekommer at nogen af dem er solgt.... Det må vi finde ud af :)

Send en kommentar