Strikkecafé i Kolding og solnedgange

mandag den 22. juni 2009

Jeg har en stor svaghed for solnedgange!!! Så jeg bandede stygt, da jeg var på vej hjem i bilen og IKKE havde mit kamera med :( For solnedgangen i aften var bare vederstyggeligt smuk !!

Jeg måtte standse op 3 gange på vej hjem og knipse :) Desværre med en elendig mobilkamera som slet ikke yder retfærdighed til så flot en solnedgang.

Grunden til at jeg sådan kører rundt en mandag aften, i en bil, kl. 21.30.... er at jeg har været til strikkecafé inde på Café Berg i Kolding, sammen med nogen rigtigt søde strikkepiger!

Både nogen som jeg "kendte" via blogge og www... og andre jeg endnu ikke kender :) Men hyggeligt, DET var det! Og det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg var der. Og jeg er glad for at jeg sprang ud i det... nu jeg er lidt genert til sådan at møde op uden at kende nogen på forhånd.

Og at det ligger 20 skridt fra banegården gør det jo bare SUPER let, når jeg nu skal øøøve mig i at køre med tog ;) Bare træls man ikke kan købe 10 turs kort herude.

3 kommentarer:

Risengaard sagde ...

nogle super billeder du tager!!!!
Jeg havde da helt glemt den strikkecafe, måske jeg også skulle vove mig derned, jeg har jo ikke langt.

KH Inger

Bettina sagde ...

Hooorv! Det ku' jeg da osse snildt deltage i, så ku' vi følges i tog noget af vejen. :o)
10-turskort kan ellers være en god investering, så er man vel mere "tvunget" til at dukke op. ;o)

Tina sagde ...

Inger: Taark :) Jaa kom da ned og kig! Jeg er der på mandag :)

Bettina: jaaaah du ku da :) Og jeg sidder da klar i toget hvis du kommer :)
Jeg har lige købt et 10turs kort, nu da vi var til bål i Kolding :)

Send en kommentar