Når idéerne er lidt mærkelige

onsdag den 17. juni 2009

Hvor er det godt at have en far, der kan se det sjove i eens idéer. Når man nu kommer på besøg og spørger om han ikke har nogen tændrør, pakninger osv. fra biler... som jeg kan sætte på et lærred ;)

Ikke et eneste hovedrysten eller blikke der siger: " mon hun har tabt forstanden et sted?"

Han smiler bare og deler min entusiasme for den nye idé, og hjælper med at kigge værkstedet igennem, for kasseret guf :)

Ikke alt bliver til en veludført idé, men så gik tiden med det!

Dog har jeg sat ham på en opgave som han ikke kunne klare! Det samme gælder min bror, som også altid bakker op om mine idéer!

Jeg har nogen tanker omkring noget metal der skal skæres ud i bestemte former, og sættes på et lærred. Men det er noget med at det kræver at jeg laver en PNG fil og finder nogen med en plasmaskærer der kan aflæse filen. Og det ligger de ikke ligefrem inde med på deres værksteder. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar