Lidt sker der da

torsdag den 28. maj 2009

Der bliver stadig lavet armbånd her på matriklen. Og nu skal vi jo snart i det hvide sommertøj igen, så der skal hvide armbånd til også :) Og den nederst til højre med ringen i, er ment til at være en ankelkæde!

De turkise perler er både Catseye og andre slags i samme kulør. Og de sorte perler er lavasten.

Men jeg får ikke lavet så hulens meget kreativt for tiden. Jeg vil super gerne strikke Mini til voksne.. men har ikke rigtigt råd til garn lige nu.

Jeg går også med planer om at lave en stak blomster i taft, organza, satin og lignende stof... men eeeh samme problematik :)

Vores genbrugsbutikker her i byen er blevet for dyre og har ikke ret stor udskiftning i deres ting....

Alt i alt hamrende frustrerende! Kender i det?

For jeg kan jo bare male på de to lærreder jeg har tilbage. Eller jeg kan hækle endnu et tæppe i det bomuld jeg har i gemmerne. Det er bare som om det ikke lige er DET der trækker....

4 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Lidt har også ret! Og især når det er sådan nogle flotte armbånd.
Kan især godt lide det som egentlig er en ankelkæde.

Jeg skal da gerne aftage et bølgetæppe :-) Så kom du bare igang. Du kunne jo blive betalt i garn...

Anonym sagde ...

Hej!

Jeg har strikket Mini til voksne i uld (dobbelt) fra Holst, jeg købte 6 nøgler og har nok ca. 1 hel tilbage. Strørrelsen er ca. M/L, så du kan sikkert nøjes med endnu mindre garn. De er et lækkert garn der passer fint til modellen. Jeg har også strikket den i originalgarnet, men forestrækker faktisk Holst-garnet. Jeg slap med 162,- + forsendelse, -det kan anbefales!

Stina

Tina sagde ...

Britta: Jaaah lidt har osse ret... det er da rigtigt :)
Haha bølgetæpper er ren terapi... men altså altså :D Jeg så også at brugsen har fået nye farver hjem. Meeen 12 kr pr nøgle nu....

Stina: Okay!!!!! Det er da ikke spor dyrt lige pludselig! :) Hvor køber man mon så Holst garn henne? Det skal jeg lige lure på!! Har du et foto af din trøje jeg må se? :)

Anonym sagde ...

Ahem.. Nu er jeg simpelthen bare gået helt i stå på bloggen, så nej - intet foto. Men prøv lige at tjekke grendesign, jeg er næsten sikker på at hun også har lavet tricket. Eller måske var det med en Pine, men det er jo snart lige fedt :-) Jeg har strikket den i farven Mandarin, tjek holstgarn.dk - der er 97 forskellige farver at vælge imellem... God fornøjelse!

Stina

Send en kommentar